Vækstbureau opruster internationalt og på chef-niveau

Peter Engholm
25@mail.dk

Hotelkæden Choice Hotels Europe var valgt Revolt som bureau. Og Revolt har valgt at ansætte en ny Director.

Den internationale hotelkæde Choice Hotels Europe har valgt Revolt som deres ledende digitale og kreative bureau. Opgaven bliver at udvikle en sammenhængende digital strategi for virksomheden på alle kanaler.

Revolt skal bl.a. arbejde tæt sammen med stakeholders fra Choice Hotel Europe i udviklingen af branding- og kommunikationsstrategien samt mod en forbedring af måden, hvorpå brugerne interagerer med selve brandet.

Samarbejdet med Choice Hotels understøtter Revolts internationale profil, og i dét lys skal ansættelsen af Nicholas Bean også ses.

Han har fået en nyoprettet stilling som Director of Insight and Analytics og skal med sine britiske rødder styrket bureauets internationale ambitioner.

Nicholas Bean kommer fra en stilling som Head of Analytics hos FFW og har forinden været Senior Analyst for DigitasLBi Sweden, hvor han har arbejdet med kunder som Volvo Cars Global.

Nicholas Bean får det overordnede ansvar for insights & data og skal sikre, ”at hele holdet leverer kreative løsninger baseret på en større forståelse af forbrugeradfærd, hvilket kan skabe værdi for bureauets kunder,” som det hedder i en pressemeddelelse.

Revolt blev stiftet i 2007 som et modsvar til traditionel 30 sekunders reklame og er i dag bureau for brands som Plenti, Meny, Danske Bank, Frisko og Cloetta.