Den globale Valtech-gruppe, der også er tilstede i Danmark, har nu indgået en 3-årig alliance med det kendte digitale magasin, Wired.
Samarbejdet indebærer, at Valtech bliver medvært på de årlige Wired Retail events, hvor den næste løber af stabelen i London d. 24. november.
Eventsene retter sig mod detailhandlere, disruptors, investorer, marketingfolk, designere, annoncører, indkøbere og politiske beslutningstagere, og emnerne omfatter:
- Shopping på flere enheder
- Socialt kuraterede markedspladser
- Hvordan online adfærd skaber oplevelser i fysiske butikker
- Personlig reklame
- Nye globale kunder der kommer online
- Mobilbetalinger
- Virtual reality og øjeblikkelig levering.
“Alle hos Valtech er ekstatiske over at samarbejde med Wired. For at være et succesfuldt digitalt bureau skal vi altid presse på for at holde Valtech på forkant med de mest spændende og innovative tanker i branchen, og Wired har et velfortjent ry for at kunne inspirere og forstå de digitale innovationer, der ændrer vores liv så hurtigt,” siger Valtechs administrerende direktør, Sebastian Lombardo.
Der er et begrænset antal billetter til Wired Retail til salg til £895,50 via dette link