“Nu er vi da kommet med i Bureau-analysen. Det har vi ikke været tidligere – og når vi debuterer i LoseLose, så kan det kun gå fremad. Og det gør det allerede nu,” siger Ghita Holst, kreativ direktør og partner i Unplugged.
Flere kunder er kommet til over sommeren, og blandt disse er Jydsk Vindueskompagni – JVK – som går ud med en kampagne i oktober, hvor vindueskoncernen “smider en håndværker med i prisen.”
“Hos Jydsk Vindueskompagni er målsætningen at give forbrugeren en positiv oplevelse hele vejen igennem forløbet. Vi har udviklet konceptet med de tre pakker ” Selvhjælp – Medhjælp – Totalhjælp”, der udvider målgruppen og giver nye muligheder for kunderne. Håndværkeren smider JVK med i prisen i Medhjælpspakken,” siger Ghita Holst.
Jydsk Vindueskompagni er en af landet største vindueskoncerner, der siden 1989 har solgt vinduer og døre til til private forbrugere i Danmark, og fra 2000 også i Norge.
” Vi kunne lide ideen fra starten, og kunne se at det gav mening at udvide vores tilbud til vores kunder ” udtaler Thomas Olesen, salg- og marketingdirektør fra Jydsk Vindueskompagni.