Af Peter Engholm 25@mail.dk

Unplugged havnede i kategorien Lose-Lose i Bureau-analysen fra Bureaubiz. Det har man taget som en udfordring, der søges tacklet via nye kunder – bl.a. Jydsk Vindueskompagni.

“Nu er vi da kommet med i Bureau-analysen. Det har vi ikke været tidligere – og når vi debuterer i LoseLose, så kan det kun gå fremad. Og det gør det allerede nu,” siger Ghita Holst, kreativ direktør og partner i Unplugged.

Flere kunder er kommet til over sommeren, og blandt disse er Jydsk Vindueskompagni – JVK – som går ud med en kampagne i oktober, hvor vindueskoncernen “smider en håndværker med i prisen.”

“Hos Jydsk Vindueskompagni er målsætningen at give forbrugeren en positiv oplevelse hele vejen igennem forløbet. Vi har udviklet konceptet med de tre pakker ” Selvhjælp – Medhjælp – Totalhjælp”, der udvider målgruppen og giver nye muligheder for kunderne. Håndværkeren smider JVK med i prisen i Medhjælpspakken,” siger Ghita Holst.

Jydsk Vindueskompagni er en af landet største vindueskoncerner, der siden 1989 har solgt vinduer og døre til til private forbrugere i Danmark, og fra 2000 også i Norge.

” Vi kunne lide ideen fra starten, og kunne se at det gav mening at udvide vores tilbud til vores kunder ” udtaler Thomas Olesen, salg- og marketingdirektør fra Jydsk Vindueskompagni.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club