Vordingborg Køkkenet vælger taktisk

Peter Engholm
25@mail.dk

Republica skal stå for kædens taktiske kommunikation i butik og via tilbudsaviser.

Vordingborg Køkkenet har valgt Republica som ny samarbejdspartner på taktisk kommunikation.

“Vi havde brug for en samarbejdspartner, som beviseligt havde styr på hvilke virkemidler, det er korrekt at benytte ved udarbejdelse af bl.a. tilbudsaviser”, siger Mads Skjoldby, salgs- og marketingchef hos Vordingborg Køkkenet.

 Vordingborg Køkkenet tog kontakt til Republica i december – og hvis det lyder som en lang proces, så matcher den i givet fald køkkenkøb. Mads Skjoldby siger: 

“Køkkenkøb er en lang beslutningsproces, hvor forbrugerne sammenligner kvalitet og priser hos flere forskellige leverandører, inden de beslutter sig. Republica har stor erfaring fra dagligvarebranchen og har givet os en række anbefalinger til taktiske tiltag i både tilbudsavis og butik, som skal hjælpe forbrugeren med at træffe den rigtige købsbeslutning i butikken.”

Den første Republica producerede tilbudsavis bliver ikke husstandsomdelt men pakket sammen med Vordingborg Køkkenets store katalog og distribueret til kædens 23 butikker, hvor sælgerne kan bruge pakken som et salgsredskab.

Vordingborg Køkkenet er den anden kæde, som vælger Republica som samarbejdspartner på taktisk kommunikation i år. Den første var lingerikæden Fleur Bodywear.