Digitalt bureau udvider med mediabureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Adapt har tidligere udvidet både med et mobilt bureau og udover landegrænserne.

Det digitale bureau Adapt har gennem de senere år udvidet med afdelinger i flere lande og nu udvider man så også med en ny bureautype.

I forvejen har Adapt udvidet med Adapt Mobile og nu kommer næste skud på stammen, nemlig et e-commerce mediabureau, der får navnet Adapt Conversion.

Baggrunden for det nye bureau er en efterspørgsel på trafik og konverteringsrådgivning i forbindelse med lancering og drift af digitale løsninger, fortæller adm.dir. og medejer i Adapt Group, Kresten Wiingaard.

“Med Adapt Conversion imødekommer vi et stigende behov fra vores kunder for yderligere rådgivning inden for optimering af deres digitale marketing aktiviteter.”

 

Bureauet er stiftet sammen med Senior Conversion Consultant, Klaus Jespersen Colding og Philip Leth, der begge kommer fra Adapt A/S og førstnævnte supplerer Kresten Wiingaard:

“Når vi har valgt at fokusere på ecommerce mener vi ikke kun webshops, men alle virksomheder, der har en digital salgskanal, der skal tiltrække trafik, uanset om de sælger abonnementer, medlemskaber eller produkter. Det handler i høj grad om at bruge data til at forbedre kundeoplevelsen på digitale kanaler med henblik på at hjælpe kunden videre.”

Adapt Group er tilstede i Barcelona, Boston, Berlin, København, Kaunas og Vilnius og kunne for nylig melde ud om et regnskab med en stigende toplinje, men en bundlinje, der var præget af investeringer.