Artikler

Artikel

Heineken i EM-kampagne med Melvin, Martin og Thomas

Den hollandske ølproducent bruger danske kendisser i Instagram-kampagne.

11. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

AEA lukker efter godt 20 år – en ny award følger næste år

Branchens tungeste pris, Advertising Effectiveness Award, bliver ikke uddelt i år. Eller nogensinde mere, faktisk. I 2022 bliver den afløst af Effie Awards Denmark.

11. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Dansk fyrværkerikampagne får europæisk PR-pris

Holm Kommunikation har vundet guld ved den europæiske Sabre Awards. Bureauet vinder prisen for arbejdet med den digitale fyrværkerikampagne ‘Nytår igen’, der er udviklet for Sikkerhedstyrelsen.

11. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

The One Show: Guld, sølv og bronze til ungt dansk bureau

Det store awardshow uddelte meritter, bronze, sølv og guld til 5 bureauer og 3 produktionsselskaber. Et dansk team vandt merit i talentrækken, mens Lego fik en særpris for årets mest miljøbevidste kreative arbejde.

11. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Første kampagne fra Ritter Sports nye bureau

Brandhouse/Subseros første kampagne for Ritter Sport skal hjælpe danskerne med at skjule den kvadratiske chokolade fra familie og venner. Tanken er, at man skal omstøbe den til nye former. Se filmen her.

10. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Nuuday opretter helt ny kommunikations- og branding-enhed

I forbindelse med, at Nuuday er ved at udskille sig som selvstændigt selskab, har man oprettet en ny afdeling. Direktør for Danske Spil bliver ansvarlig for den samlede enhed og underdirektør for Nykredit bliver ansvarlig for branding-delen.

10. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Den kreative konkurrence er slut. Se den sidste vinder her

Det var så den sidste af syv ugers kreative opgaver. Vinderen er fundet, og vi takker alle for denne gang, og håber på, at vi kan starte en ny opgave kreativ leg til efteråret.

10. juni 2021
0 kommentarer
Kort nyt
Fokus på rådgivning har givet otte nye kunder
10. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Corona var hård ved PHD

OMD kom ret helskindet ud af corona-året, mens søsterbureauet, PHD, oplevede mange kunder reducere deres aktiviteter. På bunden kom OMG-gruppen samlet ud med en lille stigning.

10. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Plat ordleg skal skære solrådene ud i pap for danskerne

Kræftens Bekæmpelse og TrygFonden går væk fra det succesfulde Help af dane-univers, der de seneste år har mindet danskerne om at beskytte sig mod sol. Budskabet er det samme, men nu er det skåret ud i pap. Se kampagnefilmen her.

9. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Instagram-tags er våben imod kopivarer i ny kampagne

Patent- og Varemærkestyrelsen vil vise danske unge forbindelsen mellem kopivarer og alvorlig kriminalitet. Midlet er influencere og Instagram-tags. Robert/Boisen & Like-minded er bureauet bag kampagnen, der afvikles på et døgn.

8. juni 2021
0 kommentarer
Kort nyt
Dansk babybrand får Caroline Wozniacki som global ambassadør
8. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Mensch-kampagne blev topscorer ved DDA. I CCA blev den kasseret.

Remote Tourism fra Visit Faroe Islands er internationalt belønnet og har syv DDA-nomineringer. Ved CCA kom et spørgsmål – ifølge forlydender – i vejen: Har man set ideen før?

8. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Nyt bureaunavn og 25 medarbejdere: The Story Laboratory

Ved årsskiftet samlede Egmont tre bureauer under ledelse af Lars Bastholm. Nu følger et fælles navn og yderligere to personer i ledelsen hentet fra hhv. Creative og Belong.

8. juni 2021
0 kommentarer
Artikel

Kampagnefilm fra Sun Lolly hylder forældre, der vil imponere deres børn

Kampagnen fra Twenty med tag-linjen: ‘Det eneste like, der tæller’ vil tale imod det ufattelige pres og forventninger forældre er oppe imod på de sociale medier. Blonde Film har produceret filmen. Se den her.

8. juni 2021
0 kommentarer
En del af Creative Club