Artikler

Artikel

Her er den nye ledelse i Nørgård Mikkelsen

27. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Ny konge blandt fodboldens superbrands

Ronaldo eller ej – Real Madrid er verdens stærkeste og mest værdifulde fodboldbrand. Trods aktuel sportslig krise har de seneste års ”vanvittige præstationer” ifølge eksperterne løftet klubbens økonomi og omdømme op på absolut øverste hylde.

21. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Charlie Tango gør status efter fusion

I sommeren 2017 købte KMD In2media Group, der bestod af bureauerne In2media, Baby og Insilico. Bureaubiz har taget en snak med adm. direktør Lars Bjørn Falkenberg og managing director Mads Toft om fusionen og om, hvor bureauet ser sig selv i dag.

21. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Årets Purpose Battle: Kompas, guldkalv og smukke løgne

Purpose er kommet for at blive – men udelukkende, når virksomhederne sætter handling bag. Den store purpose-battle på KOM19 rummede indledningsvis stor uenighed – og et afsluttende håb hos en af kombattanterne om at blive vaccineret mod FN’s verdensmål.

14. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Annoncering er for kompliceret for den menneskelige hjerne

På NextM-konferencen i sidste uge holdt den globale CEO for programmatic-bureauet Xaxis et indlæg om machine learning. Bureaubiz tog en snak med ham bagefter, hvor han ud over at påstå, at annoncering er for kompliceret til at overlade til den menneskelige hjerne, også sagde, at machine learning kan bruges kreativt.

14. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Design Thinking er bullshit – eller hvad?

Sponseret af Berghs: Uanset hvad du tænker om design thinking – buzzword, bullshit eller noget helt tredje – er det en metode, som store virksomheder fra Maersk til Ørsted har taget til sig. Design thinking kan ifølge underviser i kreative læringsoplevelser Jenny Theolin nemlig noget helt særligt, hvis du altså forstår at bruge det.

14. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Nordlid: Vi er fremtidens bureau

14. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Carlsberg bag årets kommunikationskampagne

Med hjælp fra blandt andre Yellow og IUM delte Carlsberg budskabet om den nye Snap Pack-forpakning med folket og sparede miljøet for 150 ton plastic om året alene i Danmark. Den kommunikationsindsats er nu blevet hædret.

9. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Regnskaber i april N-W

7. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Anthill Agency: Vi forbedrer folks liv

Anthill Agency er et specialistbureau med fokus på medicinalindustrien. Det kan godt lyde lidt tørt, men det er ikke svært for bureauet at få ansatte fra hele verden, som både er motiverede og har et indgående kendskab til branchen.

7. maj 2019
0 kommentarer
Artikel

Regnskaber i april fra A til K

30. april 2019
0 kommentarer
Artikel

Peter Stenbæk skal forene content og traditionel reklame

30. april 2019
0 kommentarer
Artikel

Virksomheder skal redde verden

Glem alt om CSR. Virksomheder i dag skal være implicit ansvarsfulde og agere frem for at dokumentere. Bureaubiz har taget en snak med to Advice-direktører om, hvad der er sket – og hvorfor virksomhederne står med nøglen til en løsning på klodens største udfordringer.

25. april 2019
0 kommentarer
Artikel

L’Oréal nedbryder siloerne

Hos L’Oréal har man nedbrudt siloerne på vej mod målet: at blive det mest digitale beautybrand. Valtech i København har været med i hele forløbet.

23. april 2019
0 kommentarer
Artikel

17 bureauregnskaber i marts

1. april 2019
0 kommentarer