Artikler

Artikel

Hvorfor vi vandt Rambukken

Hvad var det ifølge bureauerne selv, der gjorde udslaget til året Rambuk? Og hvis ikke det skulle have været dem – hvem så?
Vi har talt med nogle af bureauerne, der kunne tage en Rambuk med hjem i sidste uge.

11. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Kristina May Pries: Disse kreative talenter er værd at følge

Talentet til bureauer kommer ikke nødvendigvis fra andre bureauer eller de gængse uddannelser. Kristina May Pries finder talentmasse ved at gå tilbage til rødderne.

11. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Ud med dopamin – ind med ro og fokus

Randi Hovman tager jer gennem den internationale designkonference #DesignMatters19 – og forklarer her, hvad den største trend var i år.

10. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

De nominerede til The True Awards 2019

The True Award er den eneste prisuddeling i Danmark, der udelukkende fokuserer på reklamefilm. Du kan se listen over de nominerede her. 

9. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Nyt bureau går andelsvejen

8. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Hvem vandt årets Rambuk?

54 shortlistede kampagner blev i går til 11 priser, da Rambukken 2019 løb af stablen.

4. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Ny formand for Folkemødet: Vi skal have færre og skarpere debatter

Deltagerne til Folkemødet 2020 skal ikke forvente lavere omkostninger, men færre og mere kalorierige debatter, lyder det fra ny formand, der også antyder en geografisk udvikling af Folkemødet.

3. oktober 2019
0 kommentarer
Artikel

Søren Christensen: Disse kreative talenter er værd at følge

Robert/Boisen-partneren Søren Christensen har identificeret de kreative talenter, vi kommer til at høre mere til fremover. Han valgte at se knap så stramt på briefen – her er hans bud.

1. oktober 2019
1 kommentar
Artikel

Lego fører an: Vi skal lade børnene gentænke verden

Legos nyeste kampagne “Rebuild The World” sætter børn og kreativitet i fokus, og forbereder os på de jobs, der endnu ikke eksisterer. Bag kampagnen står reklamebureauet BETC Paris samt Legos inhouse-bureau.

25. september 2019
0 kommentarer
Artikel

Derfor skrider dine kunder

24. september 2019
0 kommentarer
Artikel

This is it!

Sponsoreret: Festival nedbryder gamle skel i underholdningsbranchen i jagten på banebrydende fortællinger. Tre dage i slutningen af oktober sætter This 2019 spot på de nyeste og vigtigste tendenser i mediebranchen. Målet er, at gamle og nye underholdningsbrancher skal blive bedre til at lære af hinanden.

19. september 2019
0 kommentarer
Artikel

Dorte Nielsen: Disse kreative talenter er værd at følge

Det kan hjælpe at råbe højt for at blive bemærket. Det gør denne håndfuld talenter ikke, konstaterer Dorte Nielsen. Ikke desto mindre kommer vi til at høre mere til – og fra – dem.

17. september 2019
1 kommentar
Artikel

Mød Kristina May Pries: Bureaudirektøren, der tager sin egen medicin

Kræftens Bekæmpelse har valgt AM til at levere en ny visuel identitet. Bureauets opgaver spænder vidt; rom for Rammstein og brandrådgiver for Arne Jacobsen-familien. Direktøren hedder Kristina May Pries, og både hun og bureauet er i stigende grad bevidste om at følge de råd, de selv giver kunderne.

17. september 2019
0 kommentarer
Artikel

Ny direktør vil gøre Republica top-of-mind

17. september 2019
0 kommentarer
Artikel

Branchens pengemaskiner: De 10 mest profitable K-bureauer

12. september 2019
0 kommentarer