Artikler

Artikel

Tidl. marketingdirektør til We Love People

We Love People udvider ledelsen med ansættelsen af Charlotte Novella, der tidligere har været salgs- og marketingdirektør i Intermail Danmark.

29. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Sponsorveteran skal bygge ny enhed i Mindshare. Baseret på data

Katja Moesgaard tiltræder på mandag som direktør for en forretningsenhed, der skal rådgive rettighedshavere og brands om at bruge data til at skabe en stærkere kommerciel model.

28. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Ny nordisk Visa-kampagne for sikker betaling

I en ny nordisk kampagne sætter Visa fokus på sikre betalinger. Kampagnen tager udgangspunkt i usikre situationer, der netop skal være en kontrast til betalingssituationen. Saatchi & Saatchi i Stockholm er bureauet bag kampagnen, der lanceres i Norden i dag.

27. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Les Deux vælger nyt digitalbureau

Det danske tøjbrand Les Deux har valgt nyt digitalbureau i Danmark, Norden og Tyskland. Bureauet skal hjælpe brandet med at vækste gennem øget fokus på e-commerce.

27. april 2021
0 kommentarer
Kort nyt
Politiken laver native afdeling om til bureau
27. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Bureaudirektør får forsker og aktivist som partnere

Morten Kristensen – tidligere Mediacom og Gonzo Agency – er blevet adm. direktør i konsulentvirksomheden Enactlab, der fokuserer på corporate activism.

26. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Telmore vælger digitalbureau

Som 100 pct. online-udbyder er det digitale setup afgørende, og med bureau-bistand skal købsoplevelsen kunne konkurrere med de bedste salgsmedarbejdere i en fysisk butik.

26. april 2021
0 kommentarer
Artikel

5 danske bureauer leverer dommere til Cannes Lions

Yderligere fem danskere er udpeget til at dømme ved Cannes Lions. De er plukket hos Hjaltelin Stahl, Robert/Boisen, Liquidminds, Advice og The Unicorn.

26. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Ungt bureau laver kampagne for Børns Vilkår

En ny kampagne fra Børns Vilkår skal nedbryde barrierer omkring det at ringe til Børnetelefonen. Bureau, der vil gøre social inklusion til en god forretning, står bag kampagnen.

26. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Brandhouse bag Føtex’ nye onlinekoncept

Når Føtex’ varebiler ruller ud med varerne, er det Brandhouse, der har været strategisk partner på positionering bag den nye hjemmeleveringsservice, mens søsterbureauet Subsero står for den digitale kundeoplevelse.

26. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Danske shortlister i The One Show: 6 bureauer, 2 produktionsselskaber, 1 tegnestue og 1 restaurant

The One Show har sluppet flere end 20 danske arbejder gennem nåleøjet i første runde. Se listen her.

23. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Reklamebureau satser på bæredygtighed

Step har en ambition om at blive de dygtigste eksperter inden for bæredygtighed.

23. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Bacon samler på uimponerede anmeldelser

Selvros kan pakkes elegant ind, men det er stadig selvros. Bacon har i stedet bedt folk udefra om at anmelde selskabets produktioner, og det kalder på instruktørernes selvironi.

22. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Telenor og &Co skifter stil i ny kampagne

Hver 5. dansker har været udsat for digitale krænkelser. Dem vil Telenor hjælpe med et usædvanligt produkt, der er en del af abonnementet. Se filmene her.

22. april 2021
0 kommentarer
Artikel

Kig på tændstikken og tænk: Hvad kunne det ellers være?

Se hvem vinderen fra sidste uges kreative opgave er, og se de sjove løsninger. Samtidig stiller vi opgave nummer 2 ud af 7. Kom og vær med. Det er sjovt, og det er inspirerende.

22. april 2021
0 kommentarer
En del af Creative Club