I mandags kunne vi fortælle, at multikunstneren Martin Brygmann bliver ny frontfigur for Synoptik efter Hella Joof. Nu har vi også fået adgang til hele den første kampagnefilm.
Med undtagelse af en enkelt optræden i en østrigsk tv-reklame for godt tyve år siden, har Martin Brygmann hidtil valgt ikke at optræde i kommercielle sammenhænge.
Men det bliver der altså lavet godt og grundigt om på nu, hvor Brygmann får taget sin reklame-mødom i en film, der emmer umiskendeligt af den typiske Brygmann’ske humor.
Her kan du se den nye Synoptik-film:
Synoptik og Martin Brygmann har skrevet kontrakt for de næste to år, hvor Brygmann skal være den bærende figur i brillekædens markedsføring på tværs af alle kanaler. Samtidig vil Brygmann også få en aktiv rolle i den kreative udvikling af kampagne-aktiviteterne.
Thomas Koefoed, som er marketingdirektør i Synoptik A/S, kalder det et scoop at lande Brygmann – som i øvrigt selv har været kunde hos Synoptik det meste af sit liv.
Kofoed fortæller:
”Med Martin Brygmann får vi mere end blot et ansigt i en reklamefilm. Vi kan se, at der er et stort sammenfald mellem Martins og Synoptiks værdier og profil. Hans kreative hjerne og hans ekstremt professionelle tilgang til sit fag har givet ham en stor og bred appel.”
Kofoed fortsætter:
”Derfor er det naturligt, at han også vil få en stor, aktiv rolle i at tilføre et nyt, kreativt blik på de aktiviteter, han selv skal være bærende for. Så det er i mine øjne lidt af et scoop, at vi har kunnet få Martin med i et langsigtet samarbejde. Det er et samarbejde, hvor der er højt til loftet, og hvor vi alle brænder for at gøre en synlig forskel”.
Bureauet bag Synoptik er fortsat Hjaltelin Stahl.