Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
Find inspiration, råd og events i det nye startup-univers.

Bureaubiz lancerer et selvstændigt univers for startups i samarbejde med Creative Club. Startup-universet sætter fokus på forretningspirer og skal gennem historier, events og rådgivning være med til at sikre, at gode ideer også ender som gode forretninger.

Bureaubiz har siden august rettet et spotlight mod nye danske startups. I artikelserien ’Månedens startup’ har et panel på fem kyndige eksperter kigget startups efter i sømmene for at se, om vingerne kan bære. Nu udvider vi med et særskilt startup-univers, der skal give plads til gode ideer, og hjælpe dem på vej til også at blive gode forretninger.

Universet er et samarbejde med brancheforeningen Creative Club, der ligesom Bureaubiz er ejet af erhvervsorganisationen GRAKOM. Creative Club tilbyder et års gratis medlemskab til startups, der kvit og frit – og uden binding – kan få rådgivning, advokatbistand, netværk og rabataftaler.

I startup-universet kan man finde gode råd og historier med inspiration om, hvordan andre startups udvikler sig og hvad der sker i startup-verdenen. Man kan også finde events, som bliver afholdt af Creative Club.

F.eks. Startup Dagen d. 17. juni hos startup-hubben The Wharf i København, hvor man får inspiration og gode råd til at skabe vækst i en ny virksomhed. Her kan man bl.a. møde medstifter af Coolshop og Løvens Hule-investor, Jacob Riisgaard, stifter af Hjaltelin Stahl, Steffen Hjaltelin, samt partner hos Girls Are Awesome, Søs Bondo, der alle deler ud af deres erfaring med startup-processen.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club