Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Senest har hun været strategisk direktør. Før det var hun direktør i henholdsvis en boldklub og på et mediabureau.

Jane Sørensen, der i de seneste tre job har været direktør på henholdsvis et mediabureau, i en fodboldklub og på et reklamebureau, går nu solo med eget kommunikationsbureau.

”Jeg har lyst til at arbejde med det , jeg holder allermest af og det er strategisk rådgivning og kommunikation som både løser samfunds- og forretningsmæssige udfordringer,” siger Jane Sørensen som forklaring på, hvorfor hun går solo.

Hun fortsætter: Jeg synes det var svært at finde et sted som fokuserer 100 procent på rådgivning med større problemstillinger hvor det bliver til mere end blot reklame og det vil jeg gøre”.

Jane Sørensens tidligere arbejdspladser var Orchestra, Brøndby IF og senest Kindly, hvor hun var strategisk direktør.

Nu hedder arbejdspladsen 4. th og tanken bag det navn – udover at hun selv bor på 4. sal – er, at det indikerer, at bureauet ser tingene lidt for oven og gerne med en skæv vinkel.

”Ud over at arbejde som strategisk rådgiver for faste kunder, vil jeg også arbejde på en lidt anderledes måde hvor jeg sætter mig ind i et emne, en udfordring, og når jeg så har researchet tilstrækkeligt omkring emnet og mulige løsninger, henvender jeg mig til de parter, jeg mener, kan påtage sig et ansvar for at afhjælpe problemet,” siger Jane Sørensen.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • Bureaubot
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ daglige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev