Call Mes marketingdirektør til Discovery

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Anthony Lim stoppede i torsdags hos Call Me pga. af en organisationsændring, som han var uenig i. Nu starter han hos Discovery.

Discovery har ansat Call Mes salgs- og marketingdirektør, Anthony Lim.

Han får ansvaret for at udvikle og styrke Discoveryes tv-kanaler samt streamingtjenesterne Eurosport Player og Dplay.

Anthony Lim meldte selv ud i torsdags, at han stopper med øjeblikkelig virkning hos Callme, hvor han har været siden 2011.

Om baggrunden for at stoppe hos Call Me, siger Anthony Lim til Bureaubiz, at det var en organisationsændring, der fik ham til at overveje et jobskifte:

”i juni centraliserede man marketingfunktionerne for Call Me, Telia og DLG Tele. Min holdning er, at marketing og salg bør spille meget sammen, især i en virksomhed, hvor man skal være agile, og derfor mener jeg ikke, at man skulle splitte det ansvar, ” siger Anthony Lim, der bl.a. har stået bag kampagnen Tal Ordentligt, der bl.a. vandt titlen som årets film i 2012 ved True Awards og en bronzeløve ved Cannes Lions i 2013.

Netop Call Me mener Anthony Lim skal agere agilt i markedet og hurtigt kunne ændre taktiske kampagner og det er sværere, når marketing og salg er opdelt, mener han.

Headhuntere fik taletid
Organisationsændringen fik ham til at lytte lidt mere til de headhuntere, der ind i mellem ringede og det har så nu resulteret i jobbet hos Discovery, hvor han erstatter Jesper Grønholt, der har været midlertidig marketingdirektør.

Anthony Lim kommer til at referere til den nordiske VP, Marketing Rebecca Rørmark. Han starter den 1. december.