Dansk Industri lancerer for første gang i 15 år en ny brandstrategi, en ny visuel identitet og en ny kommunikationsplatform. Det er & Co. og Bold Scandinavia, begge med i NoA-fællesskabet, der står bag.
DI fået Christoffer Boe, der tidligere har instrueret film til bl.a. Danfoss og Mærsk, til at instruere filmen ‘1 plus 1 er 11. Ifølge underdirektør for Brand & Marketing i DI, Didrik Fjeldstad, “er det et billede på, når man løfter i flot og rykker lidt tættere sammen, så gror en større fællesmængde end de enkelte dele hver får sig. Og man får mere med hjem, end man kom med. Derfor giver 1 plus 1 i hænderne på dansk erhvervsliv nærmere 11 end to.”

I 2022 lavede Dansk Industri en reklamefilm, produceret af FERN, med Jørgen Leth, som vandt guld i True Award. Det specielle ved den film, var at den varede i 95 minutter, hvor Jørgen Leth sad og læste op af en bog med over 300 kursustilbud fra DI.