Coop skyder rekrutteringskampagne i gang

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Coop kommer nu ud med en stor rekrutteringskampagne for SuperBrugsen, Kvickly og Daglig Brugsen. Den er udviklet af Republica, og de seks film er produceret af Honeytrap. Se dem her.

Det er ikke nemt for mange brancher i denne tid at skaffe nye medarbejdere, og Brugskæderne – Kvickly, SuperBrugsen og Dagli´Brugsen – regner med at få brug for mange nye kolleger i det nye år.

Derfor starter man allerede nu nu en rekrutteringskampagne under overskriften ‘Hos os sælger du både gode varer og gode værdier.’

Kampagnen er udviklet af Republica. De seks kampagnefilm er produceret af Honeytrap.

Det er Brugskædernes egne medarbejdere, der er med i kampagnefilmene, og med det nye koncept vil Coop vise et mere nuanceret billede af, hvad det vil sige at arbejde i SuperBrugsen, Kvickly og Dagli’ Brugsen.

”Det fællesskab og kollegaskab, som er en del af vores DNA, rammer tidsånden godt. Med den knaphed på arbejdskraft, der er i øjeblikket, er det et stærkt kort for os at vise, hvilken rolle man udfylder. Fx gør en slagter meget mere end at skære bøffer. Han hjælper også kunderne med at få nem og god mad på bordet i en travl hverdag, og en god leder får både medarbejderne og butikken til at blomstre,” siger HR-chef Kirsten Jespersen fra Brugskæderne.

Kampagnefilmene vil i de kommende uger bliver vist på Facebook, LinkedIn, Instagram og YouTube samt på skærme i busser og på ungdomsuddannelserne.

Slagter:

Bager

Leder

Ungarbejder 

F&G

Delikatesse

 

Kreditering
Republica: 
Janus Flagstad, kreativ direktør
Dorte Yde, tekstforfatter
Rachel Lewin Rukov, tekstforfatter
Signe Woetmann, senior projektleder
Morten Dam, kontaktchef
Jonas Ingvardsen, strategichef

Honeytrap:
Malene Dyhring, producer
Ian Isak, instruktør