For knap to år siden vendte Bravo Tours tilbage til Bocca efter en femårig periode hos Nørgård Mikkelsen.
Kort efter jul præsenterer rejseselskabet og Bocca et helt nyt reklameunivers, der er udviklet på baggrund af en ny brandstrategi.
Bocca Tours kan i den forbindelse også præsentere en ny mediabureaupartner.
Det er nemlig ikke MEC, men Carat i Aarhus., der har været inde over den nye brandstrategi.
“Det var tid til at skifte stil, siger Gitte Søndergaard, der er kommerciel direktør i Bravo Tours,” og fortsætter:
“Vi havde brug for et nyt take, og det får man nogle gange ved at kaste alle bolde op i luften. Her leverede Carat Aarhus netop det, vi havde brug for: nye tanker og nye idéer, der både præsenterede vores nye univers i andre sammenhænge, end vi selv havde tænkt, og samtidig bakkede hele universet op”.
Carat skal primært tegne stregerne på den lange strategiske bane, mens rejseselskabet fortsat selv står for den daglige eksekvering af kampagnetiltag og opgaver.
Carat ser frem til de nye udfordringer:
“Vi er selvfølgelig rigtig glade for at valget er faldet på os. Det har været en intensiv og interessant pitch-proces, hvor opgaven har været at skabe en stærk medie-lancering af den nye brandstrategi på tværs af hele forbrugerrejsen. Kombinationen af at bygge brand og samtidig skabe salg er et område vi er særdeles erfarne inden for, og vi glæder os til det tætte samarbejde med Bravo Tours,” siger Jakob Agersnap Korsgaard, New Bizz & Relationship Director for Dentsu Aegis Network, som Carat er en del af.