I foråret gik fire tidligere bureaufolk fra Uncle sammen om bureauet Worth Your While. Og selvom det er et nyt bureau, har det allerede vundet en pris, nemlig sølv ved Creative Circle Awards for Canterbury.
Bureauet har nu vundet en ny kunde, nemlig Akademikernes A-kasse, der med 255.000 medlemmer er den a-kasse med flest medlemmer i Danmark.
Worth Your While (WYW) skal være både kreativt og strategisk leadbureau.
Samarbejde med strategisk planner, der tidligere har været hos Hjaltelin Stahl
Bureauet, der arbejder med seniorfolk, har netop indgået et samarbejde med Annette Flinck, der det seneste halvandet år har arbejdet freelance som strategisk planner, og som før det var senior strategisk planner hos Hjaltelin Stahl.
Annette Flinck skal hjælpe Worth Your While og Akademikernes A-kasse med at udvikle en ny strategisk platform, som skal stå klar i 2021. En platform, der sammen med en ny visuel identitet – som også er udviklet af WYW – skal ruste Akademikernes A-kasse mod ”et marked i kraftig forandring.”
Om baggrunden for at vælge WYW, siger Karina Balling, afdelingschef for relation og markedsføring i Akademikernes A-kasse:
”Vores organisation er stor, opgaverne alsidige, og derfor har vi været på udkig efter et set-up der er mere agilit, transparent med et højt kreativt niveau, der ikke bare tilbyder en hyldevare, og er tro mod deres spidskompetencer. Derudover har vi brug for et bureau, der kan kalde en spade for en spade, for tiden er nemlig til at se anderledes på vores forretning. Fremtidens arbejdskraft kommer nemlig til at hungre efter en a-kasse, der er mere end bare en arbejdsløshedsforsikring”.
Akademikernes A-kasse havde ikke tidligere et leadbureau, men samarbejdede med forskellige bureauer på tværs af organisationen.
Flere kunder i abonnement
Da WYW gik i markedet, var grundideen at sælge bureauydelser i abonnement. Og med den model, har man landet tre engelske kunder, bl.a. My Green Pod – og er ifølge medstifter Thomas Ilum også i snak med et Los Angeles-baseret firma.
—