Endnu en omgang ‘Lige over grænsen’

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

UncleGrey står igen bag ny kampagne fra Fleggaard, der går ‘lige over grænsen’. et koncept, der går helt tilbage til 2017.

I 2021 blev Fleggaards tagline ’Lige over grænsen’ genfortolket i et humoristisk univers. Oprindeligt blev brandplatformen udviklet i 2017 og genfortolkningen skulle afspejle Fleggaards humor og selvironi, samt bygge videre på deres position som underholdningsbrand.

Nu er Fleggaard klar med endnu en omgang ‘Lige over grænsen’, der ifølge en pressemeddelelse har “bredere appel, mere kant og langt flere ‘assets’ fra hver af de scenarier der udspiller sig.”

Resultatet er tre film, der hver især portrætterer grænsesøgende versioner af samme lejlighed.

Der har været fokus på “at skabe en større verden med interessante personligheder, der skiller sig ud i ‘blokken’ og sikre, at målgruppen ville blive godt underholdt og huske Fleggaards kommunikation.”

Uncle Grey har endnu engang stået for at udvikle strategien, det kreative greb og manuskripter, mens produktionsselskabet Giants&Toys og instruktør Filip Telander står bag kampagnefilmene. 

Den nye kampagne kører fra 29. marts på et digitalt spor, instore og på TV. Her er den første af de tre film.

Credit

Marketingchef Mette Sørensen og adm. dir. Lars Mose Iversen, Fleggaard Detail
Creative chairman & strategisk direktør Lars Samuelsen, COO Charlotte Porsager og executive producer Casper Rasmussen, UncleGrey
Director Filip Tellander, executive producer Tilde Franzén, producer Magnus Theorin og DOP Robin Asselmeyer, Giants & Toys