Indtil for et halvt år siden, var Uncle Grey bureau for Sengespecialisten. Siden har den Lars Larsen ejede sengeproducent ikke haft et bureau.
Nu er Sengespecialisten gået fra at være en jyskbaseret kæde til at have forretninger i hele landet, bl.a. åbner en ny butik i slutningen af marts i Lyngby og derfor vil man gerne bredere ud med sin kommunikation.
”Vi har valgt Envision til at hjælpe os med at få en rød tråd i markedsføringen og kommunikationen generelt. Vi vil gerne differentiere os fra den måde man sælger senge på, som er meget ens generelt,” siger Rami Jensen, der blev direktør i efteråret.
Han fortæller videre, at Sengespecialisten kommer med et helt nyt udtryk og det vil man også kunne se i den forretning, der åbner i Lyngby.
”Vi vil gerne gøre oplevelsen af at købe seng mere overskuelig og vi vil lægge vægt på at give en ordentlig vejledning og dermed tage en specialistrolle på os”, siger Rami Jensen.
Envision blev valgt foran Agency/Spring og Clienti. Sidstnævnte fik for et par måneder siden Dunlopillo som kunde.
og baggrunden for at vælge Envision er bureauets forståelse for forbrugerne, hvilket bl.a. kommer til udtryk i, at bureauet kom på førstepladsen på forbrugerforståelse i MyImage 2017-analysen fra MyResearch.
”Valget af envision er endnu et skridt i den fortsatte udvikling. Vi har brug for en partner, der kender vores kunder, og vi glæder os til et professionelt samarbejde, hvor vi forventer i endnu højere grad at nå ud til forbrugerne, siger Rami Jensen.
Også hos Envision ser man frem til samarbejdet.
”Vi glæder os til at maksimere brandpotentialet for SengeSpecialisten, der ligesom os selv er overbeviste om, at strategisk kreativitet, der flytter mennesker, holdninger og varer, bygger på den rigtige viden om forbrugerne”, siger kontaktchef Jesper Heinsvig og fortsætter:
”Sengekøb er langt hen af vejen lavinteresse for forbrugerne. Så vi kommer til at arbejde med at højne den oplevede relevans. I det hele taget ser vi et stort potentiale for en kommunikationsplatform, der i højere grad differentierer SengeSpecialisten og ikke mindst tager større ejerskab på den specialistrolle, som brandet rent faktisk er garant for.”