Er bureaubranchen blevet for meget konsulenter og for lidt kreative?

Redaktionen

Podvertising: De unge søger væk fra bureaubranchen, hvordan får vi dem tilbage? Måske er branchen blevet for lidt kreativ og ligner kunderne for meget. Det diskuterer Miriam Plon Sauer, Morten Kjær og Emil Asmussen med værten Lars Busekist i denne podcast.

I sidste uges podcast talte Miriam Plon Sauer, Morten Kjær, Emil Asmussen og værten Lars Busekist, om at bureaubranchen bliver nødt til at tage sig selv seriøst, hvis man ønsker, at andre skal tage branchen og reklamer seriøst. De blev så grebet af det, at de fortsatte diskussionen dagen efter, for hvis branchen ikke tager sig selv seriøst, vil de unge så arbejde i den? 

Hør bl.a. Morten Kjær sige, at bureaufolk er kommet til at tænke lige som kunderne, og Miriam tale om at branchen ikke skal udfordre, at man spiller i et band, men måske skal udvide instrumenterne, mens Emil taler for, at man skal tilbage til at have selvtillid og mindre frygt i branchen. 

Måske er branchen blevet for meget konsulenter og for lidt kreative. Lyt med her.