Det kreative par, Silas Jansson og Cliff Kagawa står bag en kampagne for Bring og Reshopper, der skal få flere børnefamilier til at handle brugt børnetøj online.
Det er der allerede en stor del der gør, men med kampagnen vil Bring og Reshopper gerne vise, at det er blevet langt nemmere efter at Bring har etableret pakkebokse i de største byer, som gør det muligt at hente pakker på alle tider af døgnet.
”C2C-markedet vokser, men det gør også kravene til enkelhed og tryghed. Med vores nye pakkebokse gør vi det markant nemmere at handle brugt – og mere bæredygtigt i hverdagen. Nu gælder det om at få flere danskere på banen og handle brugt, hvilket vi håber at løse med denne kampagne,” siger Indira Basic, der er marketing manager hos Bring.
For Reshopper, der sælger secondhand-produkter til børnefamilier via en app og et website, er samarbejdet med Bring et det vigtigt skridt til at gøre onlinehandlen med børnetøj både billigere og nemmere, fortæller Lasse Wulff Hansen, CEO i Reshopper:
”Med Bring har vi fået en fragtpartner, der deler vores ambitioner for secondhand-markedet. Sammen kan vi tilbyde børnefamilier en konkurrencedygtig pris på forsendelser, så det hverken bliver for dyrt eller besværligt at handle brugt. Reshopper har en vision om at gøre secondhand til det nemme valg – og her er Brings netværk, pakkebokse og mulighed for label-fri indlevering et perfekt match.”
Kampagnen tager afsæt i en udfordring, de fleste forældre kender: Det kan være svært at give slip på de minder vi lægger i vores ting. Den, der skal få forælderen til at give slip, er Jesper Buch, der er næststørste ejer i Reshopper.
Kampagnen er netop startet og kommer til at på TV 2 Play, Viaplay + Pluto TV, HBO Max/Discovery samt diverse digitale medier som Youtube, Facebook, Instagram, TikTok de kommende måneder.
Kampagnefilmen er udviklet af KagawaJansson, som de to kreatives bureau hedder, i samarbejde med produktionsselskabet Pineapple Entertainment.