Mest læste
Artikler
Filtrer på indhold
Sorter efter
Filtrer på indhold
Sorter efter
Hvor mange af dem har du selv?
Emballage fylder mere i forbrugernes hverdag – og i deres bevidsthed. En undersøgelse fra GRAKOM og Kantar Media viser, at danske forbrugere efterspørger genanvendelige løsninger og tydelig kommunikation om bortskaffelse. Virksomheder, der prioriterer bæredygtighed, kan styrke deres omdømme og møde de voksende krav fra kunderne.
For første gang er en kampagne fra Red Barnet om børns ubehagelige oplevelser på nettet rettet mod voksne. Se filmene her.
Der er stadig optimisme i branchen. Der er flere bureauer, der vil ansætte medarbejdere og lønningerne vil stige. Men der er også bekymring, fordi kunderne stadig holder på ordrerne og der kan måske komme til at mangle kompetencer. Det viser Bureaubiz’ netop udkomne bureaulederundersøgelse.
Juryen har shortlistet 42 content marketing-arbejde i den første prisuddeling om content-artbejder.
Opening har købt et fynsk kommunikationsbureau. Opkøbet er starten på en ambitiøs opkøbsstrategi, siger CEO Stephan Pors Knudsen.
Med kommerciel direktør fra Lauritz.com, dykker En Vision ned i shitstormen og om der er et liv bagefter.
Bundlinjen fulgte dog ikke med, og det er lidt skuffende, siger Albert Funder, bestyrelsesformand for Spring Family, der indeholder Zupa, Zite og Spring Production. De internationale investeringer fortsætter især på det britiske marked.
Bureauet er specialiseret i computergenererede billeder, animationer og film.
Liwlig Group, der ejer det danske eventbureau, Welcome, har været på opkøb igen.
En ligelig balance mellem kvindelige og mandlige ledere kan kun gøre den danske bureaubranche stærkere, siger Henrik Jensen, der står bag uddannelsen Agency Executive Leadership Programme. Rebecca Busk fik mange indsigter med sig, da hun deltog på uddannelsen.
3.011 Gazeller dukkede op, da Børsen i går udgav den samlede liste for 2024. En række bureauer var med på listen over dem, der har klaret sig særligt godt.
…