Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Fra venstre: Rasmus Michaëlis, Johan Lawaetz, Torsten Lindsø Andersen, Kim Paulsen.

Johan Lawaetz, der blev CEO for et par uger siden, indtræder nu som partner sammen med tre andre.

For et par uger siden meldte Kontrapunkt ud, at designbureauet fik ny topchef i Johan Lawaetz. Nu melder man så ud, at han også bliver partner sammen med tre andre, så partnerkredsen går fra 5 til 9 partnere.

Det sker som et led i en transformation, der går ud på at overlevere Kontrapunkt til næste generation, skriver bureauet i en pressemeddelelse.

De fire nye partnere er udover Johan Lawaetz: client director Kim Paulsen samt Torsten Lindsø Andersen og Rasmus Michaëlis, der er ledere af skriftdesign.

Fra grundlægger af Kontrapunkt og partner, Bo Linnemann, lyder det:

“Det er ikke tilfældigt, at de fire partnere, vi nu byder ind i kredsen, tilhører en yngre generation. Det drejer sig om at fremtidssikre Kontrapunkt og at levere på vores nye strategi om at knytte forretningsstrategi, brandstrategi og digital strategi sammen gennem design. Med udvidelsen sikrer vi, at partnerkredsen repræsenterer hele brand-building-paletten; fra strategi til koncept og eksekvering.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club