Bureaunyt: Danske AKQA bag ny identitet til amerikansk brand med 60 millioner brugere

Læs også: Den svære 2’er – prøv den svære 20’er. Red Bull har efter pitch genvalgt Dentsu X. Pentia udvider med nyt forretningsområde.

Danske AKQA bag ny identitet til amerikansk brand med 60 millioner brugere

Den nye illustrationsstil er måske den mest markante ændring i kundens nye identitet, skriver bureauet selv.

Læs artiklen

Den svære 2’er? Prøv den svære 20’er

”Vild med dans” varmer op til sæson nr. 20 med en reklamefilm uden kendisser, men med manden, der starter floor. Holger Karberg har instrueret.

Læs artiklen her

Red Bull har efter pitch genvalgt Dentsu X

Red Bull har genvalgt dentsu X som mediabureau til håndteringen af energidrik-virksomhedens medieinvesteringer på det danske marked.

Læs artiklen her

Pentia udvider med nyt forretningsområde

Simon Lange, der bl.a. har bureaubaggrund, bliver chef for det nye, der kaldes Pentia Shift.

Læs artiklen her