Navnenyt: Prisvindende kreativt makkerpar fra Robert/Boisen til &Co

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Læs også om CMO til Det Danske Madhus, tekstforfatter til Ikano Bolig, influencer specialist til Step, teknologichef til Dept, chefredaktør til nyt medie, kommerciel direktør til Zoo, tekstforfatter til AgriKom, komedieinstruktør til Honeytrap, associeret partner til Harbringer og tre nye medarbejdere til Represented by Bloggers Delight.

CMO til Det Danske Madhus
Christian Kragerup er ansat head of marketing med ansvar for marketing og kommunikation hos Det Danske Madhus. Christian Kragerup skal drive marketing, kommunikation og brandingen frem sammen med Lahme Kommunikation, som man netop har valgt som bureau.

Christian Kragerup har senest arbejdet som marketingansvarlig hos Fujifilm samt ansvarlig for digital kommunikation hos Landbrug & Fødevarer. Desuden har han været kampagneansvarlig for folketingskandidat for Det Konservative Folkeparti, Lars Arne Christensen.

Christian Krogerup

Influencer specialist til Step
Kristina Andersen
er ansat som influencer specialist hos reklamebureauet Step. Hun kommer fra et job som campaign manager hos Story House Egmont. Før det var hun campaign coordinator hos Unique Social indtil bureauet fusionerede med Egmont. 

Kristina Andersen er uddannet cand.merc. (kom).


Kristina Andersen

Teknologichef til Dept
Peter Tving Jensen er ny head of technology hos Dept. Han skal rådgive Depts kunder om platforme og teknologi – herunder projekter på Episerver/Optimizely, Salesforce, Sitecore og Umbraco. Samtidig får han til opgave at udvikle og øge techafdelingen i København.

Peter Tving Jensen kommer fra hudplejevirksomheden Nøie, hvor han var head og product & technology. Tidligere har han bl.a. arbejdet hos Mofibo, Vertic og Magnetix (nu Merkle).


Peter Tving Jensen

Creative project manager til Culture Works
Fie Bygholm Risager er ny creative project manager, digital campaigns hos Culture Works, hvor hun skal drive og udvikle digitale projekter. Hun kommer fra WeThink Nordic, hvor hun har været de seneste fire år. 

Fie Bygholm Risager er kandidat i digital design og kommunikation fra IT-Universitetet.

Chefredaktør til nyt nyhedsmedie
Ph.d. og journalist Søren Schultz Jørgensen skal stå i spidsen for nyhedsmediet Vid&Sans, som i øjeblikket er under udvikling af Aarhus Universitetsforlag og skal udkomme første gang til efteråret. Han tiltræder med det samme med titel af ansvarshavende chefredaktør.

Søren Schultz Jørgensen kommer fra en position som selvstændig medieforsker og rådgiver i hos Kontrabande, som han har ejet og drevet siden 2006.


Søren Schultz Jørgensen

Kommerciel direktør til Zoo
Kim Scheuer Nielsen stopper som salgs- og marketingchef for Spar, Min Købmand og Let-Køb (Dagrofa). I stedet skal han være kommerciel direktør i Zoologisk Have.

Kim Scheuer Nielsen var i en periode på fire måneder konstitueret kædedirektør for Spar, Min Købmand og Let-Køb, hvor han samlet har arbejdet i ca. fem år. Før Dagrofa var Kim Scheuer Nielsen nordisk marketingchef hos Top-Toy (BR Legetøj og Toys R Us). 

Tekstforfatter til Agrikom
Line Brabæk er ansat som tekstforfatter hos Agrikom. Hun kommer fra en stilling som kommunikationskonsulent hos boligorganisationen Bo-Vest. Hun har tidligere været journalist hos Landbrug & Fødevarer.

Line Brabæk er uddannet kandidat i journalistik fra Roskilde Universitet med speciale i danske dagblades brug af økologi som begreb.


Line Brabæk

Komedieinstruktør til Honeytrap
Instruktør og forfatter Johanna Runevad er blevet tilknyttet det København-baserede filmproduktionsselskab Honeytrap. Her skal hun særligt arbejde med reklamefilm i komediegenren. 

Tekstforfatter til Ikano Bolig
Helene Bonne er ansat som tekstforfatter hos Ikano Bolig. Hun kommer fra en stilling som strategic concept developer og tekstforfatter hos Jobindex. Tidligere har hun bl.a. været tekstforfatter hos Action Nordic og agri coordinator hos Danisco Sugar. 


Helene Bonne

Nye medarbejdere til Represented by Bloggers Delight
Philip Johnsen er ansat som senior influencer marketing advisor. Han har senest været selvstændig konsulent. Tidligere har han bl.a. været client director i Aller Media og key account manager i Benjamin Media. 

Philip Johnsen er uddannet kandidat i økonomisk markedsføring fra CBS. 

Amalie Højriis Christensen er ansat som influencer marketing advisor. Hun kommer fra Le Management, hvor hun var art responsible. Tidligere har hun bl.a. været sales associate i Munthe og campaign assistant i Brandheroes.

Amalie Højriis Christensen er uddannet professionsbachelor i business & design fra VIA University College.

Også Michelle Borup-Larsen er ansat som influencer marketing advisor. Hun har senest været hos Brandheroes, hvor hun var content creator. 

Michelle Borup-Larsen er uddannet kandidat i international business communication – intercultural marketing fra CBS.


Michelle Borup-Larsen, Philip Johnsen og Amalie Højriis Christensen

Associeret partner til Harbinger
Susanne Krøgh Rasmussen er ansat som associeret partner og seniorrådgiver i Harbinger Public Relations, hvor hun skal arbejde med virksomhedskommunikation og omdømmevaretagelse. Senest har hun været selvstændig kommunikationsrådgiver. Tidligere har hun bl.a. været senior communications specialist hos PwC Danmark, PR manager i PA Consulting Group og kommunikationsrådgiver i Hill + Knowlton Strategies.

Prisvindende kreativt makkerpar fra Robert/Boisen til &Co
Det kreative makkerpar Frederik Voetmann og Niklas Hultquist forlader pr. 1. juni Robert/Boisen & Like-minded (her er artikel, fra da de blev ansat). Makkerparret rykker til &Co, hvor de får samme titel som hidtil: senior art directors. 

Hos Robert/Boisen & Like-minded har Frederik Voetmann og Niklas Hultquist stået bag en række prisvindende kampagner – bl.a. ‘Spritstiv Speeddate’ og ‘Pølsepresser du?’.

Frederik Voetmann og Niklas Hultquist

Forretningsudvikler til Marginal
Casper Dreymann
er ansat som forretningsudvikler i Marginal. Hans rolle bliver at styrke salget og den strategiske forretningsudvikling.

Casper Dreymann har undervist i kommunikation, salg og ledelse i mange år, bl.a. hos IBA – Erhvervsakademi Kolding, IBC International Business College og Niels Brock. Han har desuden været adm. direktør i Focus Telemarketing i en lang årrække og tidligere været salgschef på dagbladet Børsen.

Casper Dreymann