Har du noteret de nye marketingchefer, Bureaubiz har skrevet om i den senere tid? Og har du tjekket om der kan være basis for noget newbizz?
Hvis ikke, så får du dem lige en gang til her, så du kan se, om du skal rykke på det:
Michael Rahbek, ny marketingdirektør i The Whole Company, leder efter nye bureauer.
Det er til brands som bl.a. Castus og Fredsted The, at han leder efter bureauer, der kan hjælpe med at opbygge de brands. Det kan være en kombination af et strategisk bureau og et digitalt bureau, men det kan også være et bureau, der kan begge dele.
Akademikernes A-kasse har omstruktureret og oprettet en marketing- og kommunikationschefstilling.
Det blev Birgitte Koch Jacobsen, der får ansvaret for at øge synligheden over for både dimittender fra uddannelsesinstitutioner, kommende medlemmer og A-kassens 230.000 medlemmer.
Måske kan dit bureau hjælpe hende med, at styrke brandet på tværs af A-kassens 22 faggrupper.
Hos Drømmeland har man fået en ny head of marketing og ecommerce. Det er Rikke Ellegaard Rosendal.
Også hos Kemp & Lauritzen har man fået ny kommunikations- og marketingchef. Det er Karen Thure. Måske både hun og A-kassens marketingchef vil kigge på nye bureausamarbejder?