Down The Drain Group, der hvert år arrangerer 200 koncerter og som står bag festivalerne Northside i Aarhus og Tinderbox i Odense, har valgt et nyt bureau til at styrke gruppens billetsalg gennem digital annoncering og en stærkere tilstedeværelse på de sociale medier.
Hidtil har det været mediabureauet Dentsu, der har haft opgaven, nu har man valgt det Aarhus-baserede digitale bureau Heymedia, som passer bedre i størrelsen, siger marketing director i Down The Drain Group, Pernille Høll, i en pressemeddelelse.
Senior digital consultant hos Heymedia, Thomas Jakobsen, siger i pressemeddelelsen, at han er overbevist om, at kombinationen af Down The Drain Groups erfaring og Heymedias kompetencer er ideel.
“Down The Drain har et dygtigt team og har selv mange kompetencer internt og en stærk social medie-profil. Det overordnede mål bliver at styrke billetsalget for de mange koncerter og de to festivaler. Det skal primært gøres gennem organisk tilstedeværelse på TikTok, Instagram og Facebook. Vi er selv kreative i vores metoder, og det er Down The Drain også. Derfor glæder jeg mig meget til samarbejdet. Jeg tror på, at det vi kan lave sammen med dem, kan blive magisk,” siger Thomas Jakobsen.
Heymedia, der har 17 medarbejdere, blev stiftet i 2019 og har bl.a.. Klarna, Podimo, GoMore og MyBanker på kundelisten. Bureauet drives fortsat selvstændigt, selvom det i december blev solgt til Obsidian Digital.