Her er de nominerede til KOM17 kampagneprisen

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

På kommunikationskonferencen KOM17 den 4. maj, uddeler DJ og Kforum prisen for årets bedste kampagne. Her er de tre nominerede projekter.

Dansk Journalistforbund og Kforum har nu udvalgt de tre nominerede kampagner til årets bedste kampagne, der uddeles på KOM17 den 4. maj.

Prisen for årets kampagne gives til en virksomhed, organisation eller andre, der har opnået særlig opmærksomhed og resultater med en kampagne solidt funderet i kommunikationsfagets metoder. Prisen kan gives for vovemod, kreativitet, resultater eller bred faglig anerkendelse.

De nominerede er:

  • Egmont, Nordisk Film og RettighedsAlliancen i samarbejde med Advice med ‘Ulovlig streaming har konsekvenser – os der elsker film’.

  • Ministeriet for Børn, Undervisning og Ligestilling i samarbejde med Lead Agency og Force of Nature med ‘Pædagoger for de yngste gør en forskel for livet’.

  • Coop med Samvirke i samarbejde med Operate Experience med  ‘COOP 150 års jubilæum’.

Den kampagne kan du se her.

Ud over kampagneprisen uddeles også Specialeprisen til årets bedste kommunikationsspeciale samt KOM-prisen til en person, der ved en særlig indsats har sat fokus på eller styrket kommunikationsfagets udvikling.

Priskomiteen for KOM-priserne består af:

  • Timme Bisgaard Munk, Redaktør Kforum
  • Anna Rørbæk, chef for kommunikation og public affairs, BØRNEfonden
  • Anders Monrad Rendtorff, Associate Partner, RelationsPeople, medstifter af K1
  • Sine Nørholm Just, associate professor, CBS
  • Troels Johannesen, kommunikationschef, DJ

Der er udsolgt til arrangementet i Enigma på Øster Allé på Østerbro. Man kan skrive sig på venteliste her