Ny kampagne fra uno form

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

Køkkenfirmaet valgte i efteråret Envision.

I efteråret blev Envision valgt som bureau for uno form og nu er man så klar med en ny brandstrategi, en ny kommunikationsplatform og en lanceringskampagne for køkkenkollektionen Reflect Kitchen by Søren Rose.

Baggrunden for at den nye strategi og den ny kommunikationsplatform var køkkenfirmaets 50 års jubilæum.

”I forbindelse med vores 50 års jubilæum ville vi ryste posen og få lavet en ny brandstrategi og kommunikationsplatform. Vi afsøgte markedet og fandt, at Envision bedst kunne løse opgaven”, fortæller Peter Bisgaard, Brand Director hos uno form.

Han fortsætter:

”Envision fandt hurtigt ind til, hvad uno form bygger på i hele sin eksistens og produktudvikling – aldrig at gå på kompromis. Derfor er det naturlige omdrejningspunkt for brandet: ’No Compromise’.

Christian Kirkegaard, chief client officer hos Envision uddyber:

”Vi fandt ud af, at uno form ikke går på kompromis nogle steder i deres måder at udvikle nye køkkener på. Heller ikke i deres dialog med designerne.”

Han tilføjer:

”Vores opgave har været at gøre uno form mere tilgængeligt – at reboote brandet på en måde, der på én gang hylder fortiden og ser frem ad. Det gør vi med et koncept, der kommunikerer essensen af brandet: Kompromisløshed i alle facetter”, siger Christian Kirkegaard, Chief Client Officer hos Envision.

Kampagnen henvender sig primært til den yngre målgruppe og starter i uge 9 med tv-reklamer, dagbladsannoncer og digitalt.

 

Envision har endnu et køkkenfirma som kunde, nemlig Invita og har i efteråret lavet Bricks by design for Designa.