Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Denne uges opgave går ud på at se nye sammenhænge i en telefonledning. Foto: Istock.

Se sidste uges vinder og de andre deltageres bud på at se en vaffel i en ny sammenhæng. Denne uges opgave er at se nye sammenhænge i en telefonledning.

I sidste uge igangsatte vi en ny omgang kreativ konkurrence. Hvordan den blev løst, og hvem der blev ugens vinder ses nedenfor.

Her er denne uges opgave:

Tag udgangspunkt i topbilledet på artiklen, der viser en telefonledning. Opgaven er at se på den fra et nyt perspektiv og finde nye sammenhænge. Post din idé i kommentarfeltet på Facebook. Du behøver ikke inkludere brikken med ledningen.

Rigtig god fornøjelse!

Sidste uges opgave
Sidste uges opgave lød på at se en vaffel i et nyt perspektiv. Der er kommet fem skægge og sjove sammenhænge på, hvordan den opgave kunne løses.

Her er de indkomne forslag til. Nederst kan I se, hvem der løb med sejren. Og så er der trøstepræmie til de øvrige deltagere – se også nedenfor. 

Søren Lund Westhoff

Ekaterina Petrounina

Viva Eva Brincher Galbiati

Niels Lindberg

Kasper Vestergaard

Denne ugens vinder er: Kasper Vestergaard. Fra dommerne Dorte Nielsen og Katrine Granholm lyder det:

“Kasper har set en overraskende kreativ sammenhæng mellem en vaffel og en omvendt pyramide. Idéen er super enkel. Ofte ser vi, at jo mere uventet sammenhængen er, jo mere original virker løsningen.”

Stort til lykke til Kasper, der vinder et eksemplar af Dorte Nielsen og Katrine Granholms nye spil: Connection Memory Game, som er et spil, hvor du ikke kun sætter din hukommelse på en prøve, men også din evne til at se sammenhænge og tænke kreativt. Idéen bag spillet er enkel. Der er ikke to brikker, der er ens. For at vinde er du nødt til at se nye kreative og visuelle sammenhænge.

Spillet lanceres i Danmark d. 28. juni, og alle sidste uges indsendere inviteres til Launch Party for spillet på søndag d. 28. juni, hvor spillet lanceres i Danmark. 

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club