Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

Morten Kjær er for nylig stoppet som kreativ direktør for Ikea Sverige. Han er rundet af reklamebranchen og her fortæller han om, hvordan det var at arbejde kreativt for Ikea.

Morten Kjær er stoppet som kreativ direktør for Ikea Sverige. Her i denne podcast fortæller han om, hvordan det er at arbejde kreativt i en international verden og at tro på det man laver; at yde sit bedste hele tiden, samt at skabe noget, som forbrugerne kan bruge. Og så kommer han ind på forskellen mellem svenskere og danskere. Hør også den overraskende afslutning.

Morten Kjær har arbejdet hos BBDO, Saatchi & Saatchi, Robert/Boisen & Like-minded, Zupa og Ogilvy, før han kom til Ikea.

Podcasten med forskellige kreative personligheder har rundet 1.500 downloads på de første tre episoder, som var med Frederik Preisler, Nicolai Stahl  og senest Jesper Hansen. Næste samtalepartner for Lars Busekist, som er vært, bliver Thomas Hoffmann.

Podcasten kan også høres på Apple, Spotify og de andre steder, du normalt hører din podcast.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club