S360 køber op i e-mail marketingbureau

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

For nylig etablerede s360 kontor uden for Norden, nu køber de en del af e-mail marketingbureauet Ackermann Kommunikation.

Der er gang i den hos performance marketingbureauet s360. Tidligere på måneden kunne de melde ud, at de åbnede deres første kontor uden for Norden.

Nu kan man så melde ud, at man overtager en del af e-mail marketingbureauet Ackermann Kommunikation.

“At udvide vores e-mail marketing kompetencer og levere til flere kunder på tværs af Norden har været en prioritet for os. Vi glæder os til samarbejdet med Ackermann, der er markedsleder inden for dette felt i Danmark, da de både deler vores værdier og ambitioner,” siger CEO i s360 Jakob Vedel. 

Det er ikke mere end nogle måneder siden, at Jakob Vedel sagde til Bureaubiz, at han var meget optaget af at transformere sit bureau fra et performance marketingbureau til et digitalt konsulenthus.

”I disse år er jeg optaget af vores egen transformationsproces fra et performance marketing bureau til at blive det digitalt konsulenthus inden for marketing, teknologi og data. En transformation, som vi har accelereret udviklingen på de sidste 12 måneder,” sagde Jakob Vedel i oktober.

Ackermann fortsætter som selvstændig virksomhed

Ackermann Kommunikation blev stiftet af Casper Ackermann i 2016. Han siger om salget til s360:

“Vi er meget begejstrede for partnerskabet med s360 og ser frem til at forfine vores løsninger til gavn for eksisterende såvel som nye kunder. Vi fortsætter som et selvstændigt bureau med det samme team, men har nu en stærk partner ombord, der kan hjælpe os med at skalere vores forretning og deler vores store ambitioner for fremtiden.”

Ackermann har 20 medarbejdere i København og Aarhus, mens s360 har omkring 250 medarbejdere i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Holland.