Af Emil Malte Simonsen emil.s@bureaubiz.dk
Snoop Dogg møder bl.a. en truet skildpadde i julekampagnen for Sodastream. Foto fra kampagnefilmen.

Sodastream har hyret raplegenden Snoop Dogg i en ny julekampagne, der skal sætte fokus på værdien af de små ting. Se den her.

Snoop Dogg er efterhånden et velafprøvet trick fra reklamehåndbogen. Han har været omkring adskillige brands igennem tiden – fra teleselskabet 3 til Johnny Walker, og senest for Just Eat, hvor kampagnefilmen ‘Did somebody say’ alene på YouTube er blevet vist over 9 millioner gange.

Nu har den israelsk-ejede virksomhed Sodastream fået hip-hop-legenden som frontmand i deres største kampagne til dato, den globale julekampagne The Small Things. Her følger man Snoop Doggs juleforberedelser, der i år må foregå hjemme, og møder bl.a. en truet skildpadde, der sammen med rapperen forklarer, hvordan man kan spare på forbruget af plastik ved at have en Sodastream.

Kampagnen kommer i forlængelse af introduktionen af Sodastreams grønne tagline: Small things, big impact

Kampagnen er skabt af Sodastreams inhouse marketingteam i samarbejde med den selvstændige art director Alon Sheifert, mens produktionen er lavet af Jiminy Creative Tel-Aviv. Kampagnen kommer til at være aktiv på Sodastreams digitale medier frem til jul, oplyser Sodastream til Bureaubiz.

Se kampagnefilmen her

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club