Tidl. 3-direktør bliver CMO for dansk cykeludstyrsbrand

Emil Malte Simonsen
emil.s@bureaubiz.dk

I november sidste år stoppede David Elsass som øverste chef for 3’s privatmarked. Efter et lille år som selvstændig startup-rådgiver, er han tiltrådt som chief marketing & digital officer hos GripGrab.

Efter næsten 12 år med kommercielt ansvar i forskellige afskygninger hos 3, forlod David Elsass i november televirksomheden til fordel for “en åben kalender.”

Det skrev han på LinkedIn, hvor det også lød, at han så frem til “solide træningsture i skoven på hverdage og lidt ekstra tid med familien,” mens han forudså at rastløsheden inden længe ville indfinde sig, og at det ville være tid til at opdyrke nye udfordringer. 

Tiden er siden da bl.a. blevet brugt som selvstændig rådgiver for startups og scaleups. Nu er den rigtige udfordring imidlertid fundet, skriver David Elsass i et opslag på LinkedIn. Han er tiltrådt som chief marketing & digital officer hos danske GripGrab, der producerer cykeludstyr. 

“En helt ny udfordring i en helt ny branche. Lige præcis det jeg har været på udkig efter,” skriver han i opslaget, hvor det også lyder, at han ser det som “en helt særlig mulighed for at arbejde med et område, der i min fritid bringer så mange fede oplevelser.”