Af Finn Graversen, journalist

Camilla Dahl Hansen kom til Saxo Bank i april. Nu er hun rykket helt op i den øverste ledelse.

Da Camila Dahl Hansen sidste efterår sagde farvel til Danske Bank efter 13 år i koncernen, vidste hun intet om, hvad fremtiden skulle byde på. Hun ville gerne udfordres – men udelukkede ingen muligheder – heller ikke finansverdenen.

I april blev hendes ny arbejdsplads så til Saxo Bank, hvor hun fik titel af COO i bankens Experience Office. Men allerede nu rykker hun frem i hierarkiet.

Camilla Dahl Hanen er blevet udnævnt til chief saxo experience officer og har fået sæde i bankens executive team med direkte reference til Kim Fournais, der er CEO og medstifter af Saxo Bank. Camilla Dahl Hansen får bl.a. ansvaret for bankens markedsføring, kundeindsigter og PR og hun erstatter Niels Bremer, der har valgt at forlade Saxo.

Camilla Dahl Hansen havde en imponerende karriere hos Danske Bank, hvor hun også nåede at få erfaring med at være midt i en orkan, f.eks. da hun arbejdede med branding under den famøse New Normal kampagne.

Da hun i september fortalte Bureaubiz om sin beslutning om at stoppe hos Danske Bank sagde hun bl.a. om sin fremtid:

“Jeg udelukker ingen muligheder. Jeg ved dog, at jeg ønsker at arbejde i en organisation med et stærkt transformativt perspektiv, hvor jeg kan bidrage med optimering og effektivisering af kundeoplevelser i kombination med mine stærke lederevner.”

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club