I efteråret skiftede Dentsu Aegis Network navn til Dentsu. Samtidig med navneændringen ændrede man strategi med et forstærket fokus på samfundsansvar til følge.
På det tidspunkt sagde CEO Ulrik Petersen:
”Overgangen fra Dentsu Aegis Network til Dentsu markerer en ny æra for vores organisation. Vi kommer til at forenkle vores struktur og vores services, som skal gøre det lettere og endnu mere værdiskabende at være kunde hos Dentsu.”
De igangsatte forandringer har nu også fået konsekvenser på ledelsesgangen, idet COO Martin Baaring har forladt bureaugruppen sammen med Mads Siersbæk og Thomas Haug Hartmann.
Ulrik Petersen vil ikke på nuværende tidspunkt udtale sig om organisationsændringerne, men bekræfter at de tre er stoppet lige før jul. Martin Baaring havde titel af COO i Dentsu Denmark og sad desuden i bestyrelsen for både Dentsu Denmark, Amnet og Isobar. Han har været ansat i mediebureaugruppen siden 2007, først hos Carat, så CEO i Vizeum og siden 2013 hos Dentsu Denmark som COO.
Mads Siersbæk Alexandersen har været managing director i Amplifi siden juni 2019, hvor han blev forfremmet fra en stilling som head of outdoor & print. Han kom til koncernen i 2012 fra IDG.
Thomas Hartmann har i to et halvt år været i iProspect, siden foråret som managing director. Han har tidligere været managing director i Strossle.