Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk
Farah Dib

For en måned siden annoncerede Thomas Bjerg, at han ville starte nyt bureau. I går kom navnet frem og i dag annoncerer han, hvem der er hans nye partner.

I starten af juli annoncerede stifteren af Very, Thomas Bjerg, at han ville starte et nyt bureau. Og i går dukkede bureauet op som en af fem prækvalificerede bureauer til Klasselotteriets op til 14,4 mio. kr. store udbud. Endnu før at navnet på bureauet var meldt ud.

I dag fortæller Thomas Bjerg så lidt mere om bureauet. Bl.a. om baggrunden for navnet, som er TwentyTwenty, og som skal signalere klarsyn:

”Hvis man har 20/20 syn, så ser man klart. Præcis det at kunne se klart opsummerer både vores egen vision og ambitionen for vores kunder. Vi vil nemlig altid forsøge at se klart for vores kunder, og skabe kommunikation, der skærer igennem støjen og sikrer kundernes forretning og brand på lang og kort sigt.”

Thomas Bjerg

Også Thomas Bjergs partner er nu officiel. Det bliver Farah Dib. De to har arbejdet sammen hos Belong, hvor Farah Dib senest var chief creative officer. Desuden har hun arbejdet for AKQA og Droga 5 i London samt for kunder som Nike, Virgin, Vodafone, Paramount Pictore og Unilever.

Hendes rolle bliver ”at kombinere dyb strategisk tænkning og kreativitet med det formål at facilitere tættere samarbejder mellem brands og de communities, som deler interesser, passion og værdier. Det er her brands kan gøre sig fortjent til at blive en del af samtalen,” skriver Thomas Bjerg i en pressemeddelelse.

Udover prækvalifikationen til Klasselotteriet har bureauet også i løbet af sommeren vundet et pitch, som Thomas Bjerg dog endnu ikke vil ud med, hvem er.

Thomas Bjerg stiftede Very ApS, som blev solgt til Egmont, og derefter skiftede navn først til VeryPatchwork og siden til Belong.

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ ugentlige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev
En del af Creative Club