
LeoVegas vælger nyt mediabureau
Spilgiganten LeoVegas lancerede i starten af marts et nyt globalt brandunivers, der er udviklet af Uncle Grey. Samtidig har man valgt nyt mediabureau. Det betyder farvel til Vizeum.
Nilfisk på TV for første gang i fire år
Når Nilfisk i dag igangsætter en TV-kampagne i Danmark og Finland samt i 17 europæiske lande på andre formater, er det to danske bureauer, der står bag.
Lidl deler mediabureauydelser op på to bureauer
Lidl har valgt Havas som nyt og ekstra mediabureau for offline. Det mediabureau, der hidtil har haft ansvaret både for Lidls online- og offlineydelser, fortsætter som mediabureau for online.
Energiselskab sadler om: Vil være elbilisters foretrukne el-leverandør
Energiselskab ændrer målgruppe og brandstrategi i Danmark. Det har de fået hjælp til fra et designbureau, et etmandsbureau og et PR-bureau.
Premier Is relancerer undergrundsis
TBWA står bag kampagnen for Underground Ice Cream, der bliver relanceret med nyt emballagedesign.
Netto vender tilbage til Brandhouse
Netto forlader Orbit efter knap tre år, og går tilbage til Brandhouse, som man tidligere har arbejdet med i en længere årrække.
Stort PR-bureau lavede rekord-resultat
Resultatet er lavet med det samme antal medarbejdere, men Radius CPHs adm. dir. fremhæver samtidig, at medarbejdertilfredsheden ligger højt hos bureauet.
Bureau bag MobilePay skal udvikle coronapas
Trifork og Netcompany er udvalgt til at udvikle coronapasset, som skal være brugervenligt og kunne downloades til maj.
VVS-kæde vælger aarhusiansk bureau
Landsdækkende frivillig VVS-kæde med knap 20 VVS-forhandlere har valgt aarhusianske Campfire & Co. som bureau.
Velkommen til en enestående bureausucces
App-bureauet Shape voksede igen-igen-igen-igen med et to-cifret millionbeløb. Desuden har bureauet i 2020 fået et nyt ledelsesteam.
2 bureauer bag ny branding til Tuborg Squash
Everland har lavet nyt design til Tuborg Squash ovenpå en ny kommunikationsplatform fra Another. Det skal Wibroe, Duckert & Partners senere udarbejde et nyt univers ud fra.
Marienlyst Strandhotel topper igen årets MyImage Venue
Læs også, hvem der er årets højdespringere i imageanalysen, og hvem der har de mest tilfredse kunder.
Kvadratisk brand skifter bureau
Kvadratisk. Praktisk. God. Nyt bureau skal ruske op i danskernes opfattelse af brandet.
PR-gruppe tabte 11 mio. kr. i omsætning
Operate er Danmarks næststørste PR-gruppe, og her blev man ikke bare ramt af corona – også af et mindre brug af konsulenter i det offentlige.
Kampagne skal nuancere mediebilledet
De Lokale Ugeaviser starter en kampagne ”med et solidt afsæt i store mængder data.” Kampagnen skal fortælle, at der er forskel på, hvor man annoncerer. Kampagnen markerer samtidig et bureauskifte.