Artikler

Artikel

LeoVegas vælger nyt mediabureau

Spilgiganten LeoVegas lancerede i starten af marts et nyt globalt brandunivers, der er udviklet af Uncle Grey. Samtidig har man valgt nyt mediabureau. Det betyder farvel til Vizeum.

24. marts 2021
1 kommentar
Artikel

Nilfisk på TV for første gang i fire år

Når Nilfisk i dag igangsætter en TV-kampagne i Danmark og Finland samt i 17 europæiske lande på andre formater, er det to danske bureauer, der står bag.

24. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Lidl deler mediabureauydelser op på to bureauer

Lidl har valgt Havas som nyt og ekstra mediabureau for offline. Det mediabureau, der hidtil har haft ansvaret både for Lidls online- og offlineydelser, fortsætter som mediabureau for online.

24. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Energiselskab sadler om: Vil være elbilisters foretrukne el-leverandør

Energiselskab ændrer målgruppe og brandstrategi i Danmark. Det har de fået hjælp til fra et designbureau, et etmandsbureau og et PR-bureau.

24. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Premier Is relancerer undergrundsis

TBWA står bag kampagnen for Underground Ice Cream, der bliver relanceret med nyt emballagedesign.

23. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Netto vender tilbage til Brandhouse 

Netto forlader Orbit efter knap tre år, og går tilbage til Brandhouse, som man tidligere har arbejdet med i en længere årrække.

23. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Stort PR-bureau lavede rekord-resultat

Resultatet er lavet med det samme antal medarbejdere, men Radius CPHs adm. dir. fremhæver samtidig, at medarbejdertilfredsheden ligger højt hos bureauet.

22. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Bureau bag MobilePay skal udvikle coronapas

Trifork og Netcompany er udvalgt til at udvikle coronapasset, som skal være brugervenligt og kunne downloades til maj.

19. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

VVS-kæde vælger aarhusiansk bureau

Landsdækkende frivillig VVS-kæde med knap 20 VVS-forhandlere har valgt aarhusianske Campfire & Co. som bureau.

19. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Velkommen til en enestående bureausucces

App-bureauet Shape voksede igen-igen-igen-igen med et to-cifret millionbeløb. Desuden har bureauet i 2020 fået et nyt ledelsesteam.

18. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

2 bureauer bag ny branding til Tuborg Squash

Everland har lavet nyt design til Tuborg Squash ovenpå en ny kommunikationsplatform fra Another. Det skal Wibroe, Duckert & Partners senere udarbejde et nyt univers ud fra.

17. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Marienlyst Strandhotel topper igen årets MyImage Venue

Læs også, hvem der er årets højdespringere i imageanalysen, og hvem der har de mest tilfredse kunder.

17. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Kvadratisk brand skifter bureau

Kvadratisk. Praktisk. God. Nyt bureau skal ruske op i danskernes opfattelse af brandet.

16. marts 2021
1 kommentar
Artikel

PR-gruppe tabte 11 mio. kr. i omsætning

Operate er Danmarks næststørste PR-gruppe, og her blev man ikke bare ramt af corona – også af et mindre brug af konsulenter i det offentlige.

16. marts 2021
0 kommentarer
Artikel

Kampagne skal nuancere mediebilledet

De Lokale Ugeaviser starter en kampagne ”med et solidt afsæt i store mængder data.” Kampagnen skal fortælle, at der er forskel på, hvor man annoncerer. Kampagnen markerer samtidig et bureauskifte.

16. marts 2021
0 kommentarer
En del af Creative Club