Artikler

Artikel

Ungt bureau laver kampagne for Semler-bilabonnement

En ny kampagne skal repositionere den Semler-ejede tjeneste :Dribe, der sælger biler på abonnementsbasis. ‘Buy car. Be stupid’ lyder budskabet, som Worth Your While står bag.

9. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Telia konsoliderer: Fra 11 til 1 bureau

Nordens fjerdestørste annoncør, Telia Company, samler sine marketingservices hos ét bureau på 6 markeder. Det får også betydning i Danmark.

8. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Bedstemor skal sælge Telenor

På en ny brandplatform fra Telenor står en cool, animeret bedstemor, der skal favne teleselskabets produkter. Læs overvejelserne bag – og se filmen – her.

5. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Mediacom Beyond Advertising bag ny kampagne for Miljøstyrelsen

Kort før sommeren fandt Miljøstyrelsen en ny bureaupartner til at lave en informationskampagne om kemikalier i tøj. 17 bureauer deltog i pitchen. Valget faldt på MBA, der har løst opgaven ved bogstaveligt talt at sørge for, at de unge kommer til at bære budskabet uden på tøjet.

4. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Zupa overtager syv medarbejdere fra reklamebureau

Zupa udvider sin tilstedeværelse i Odense og overtager bureaumedarbejderne og en række kunder fra Kindly.

4. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Reklameanalysen 2021: Håb at hente hos de unge

Der er håb for reklamefolket. Generation Z har en stor appetit på reklamer – hvis de bliver serveret på en relevant måde. Det viser årets Reklameanalyse fra Mindshare.

4. november 2021
0 kommentarer
Artikel

4 danskere i Eurobest-juryen

Først 1 jury president og nu 3 jurymedlemmer: En lille håndfuld danskere er blandt de 101 eksperter fra branchen, når årets arbejder ved Eurobest skal bedømmes.

3. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Her er de seneste to års sjoveste reklamefilm

Humor er ny i True Award og debuterer som den største af alle kategorier. Juryleder Markus Ahlm sætter ord på en tendens og på de 11 nominerede. Se listen her.

3. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Bubber brænder Jesu Brødre i kampagne for kommunalvalget

Morten Korch-maraton, bankohaller og flødebolsjer. I en ny musikvideo med duoen Jesu Brødre har boomerne, anført af Bubber, vundet kommunalvalget og skabt et samfund på deres præmisser. Kampagnen er lavet af TV2 Østjylland, der håber at få flere unge til stemme-urnerne.

2. november 2021
0 kommentarer
Artikel

London International Award: 10 shortlister til &Co

Som eneste danske bureau er & Co. shortlistet ved London International Award med 2 cases – og 10 nomineringer. Indtil videre. Et svensk bureau ligger lige i hælene med 8 shortlister for dansk kunde.

2. november 2021
0 kommentarer
Artikel

True Award 2021: Her er alle de 131 nominerede

Juryen har gransket 336 indsendelser og frasorteret godt et par hundrede. Tilbage står 131 nominerede arbejder. Se hele shortlisten og alle de krediterede her – samt bureaulisten.

1. november 2021
0 kommentarer
Artikel

Tre Kronor bag dansk lancering af kampagne med Matt Damon

Matt Damon er frontfigur i en global kampagne for kryptohandelsappen Crypto.com. Tre Kronor Media står for den danske lancering af kampagnen, der bl.a. har David Fincher som producer.

29. oktober 2021
0 kommentarer
Artikel

Envision laver nyt reklameunivers for Carletti

Humor og farven rød er bærende elementer i Carlettis nye reklameunivers, der er bygget op omkring taglinen ‘Der er altid en anledning’. Envision er bureauet bag. Se filmene her.

29. oktober 2021
0 kommentarer
Artikel

True Award: Her er de 21 jury-medlemmer

Der er rekord-mange arbejder ved The True Award, og de danske reklamefilm holder et højt niveau – “Det overgår de svenske,” mener den ene juryleder, der selv har instrueret Moldy Whopper.

27. oktober 2021
0 kommentarer
Artikel

Egmont stifter nyt bureau

Egmont-ejede S360 slår i dag dørene op for et nyt B2B-bureau, hvis kerneydelser bliver udskilt fra S360.

26. oktober 2021
0 kommentarer
En del af Creative Club