Endnu syv kategorier fandt deres vindere her til aften ved Cannes Lions og Danmark fordoblede antallet af løver ved at vinde en løve i tre af kategorierne.
&Co fik deres anden bronzeløve i PR-kategorien med Help A Dane for Kræftens Bekæmpelse & Trygfonden, mens Mensch & Sansir også også fik vekslet deres shortliste til en bronzeløve i samme kategori.
I Media-kategorien vandt UncleGrey en bronzeløve for Canon med Local Business Never Looked So Good.
De kategorier, hvor der ikke blev fundet danske løve-vindere, var: Creative Data, Direct, Social & Influencer, Innovation og Product Design.
Den samlede oversigt ser nu således ud, hvor & Co har flest løver og shortlister, og VeryPatchwork har højest konverteringsrate:
& Co med Help A Dane for Kræftens Bekæmpelse & Trygfonden:
1 bronzeløve i Health & Wellness
1 bronzeløve i PR
2 shortlister i Health & Wellness
1 shortliste i Brand Experience & Activation
1 shortliste i Media
2 shortlister i PR
1 shortliste i Direct
& Co med Find Yourself for Miinto.dk
1 shortliste i Film
Virtue for Vice med Like What You Hate:
1 shortliste i Brand Experience & Activation
1 shortliste i Creative Data
1 shortliste i Direct
Uncle Grey for Canon med Local Business Never Looked So Good
1 bronzeløve i Media
1 shortliste i Media
1 shortliste i Social & Influencer
1 shortliste i Direct
Mensch & Sansir for Visit Faroe Islands & Atlantic Airways med Faroe Islands Translate
1 bronzeløve i PR
1 shortliste i PR
1 shortliste i Social & Influencer
VeryPatchwork & Shoot Happens for Volkswagen med Generations:
1 bronzeløve i Entertainment
1 shortliste i Entertainment
Hjaltelin Stahl for Greenpeace med Warhead
1 sølvløve i Industry Craft
2 shortlister i Industry Craft
Robert/Boisen & Like-minded, OMD og Primetime
1 shortliste i Sustainable Development Goals