Cannes Lions: To løver til Danmark

Pia Osbæck
pia@bureaubiz.dk

En sølvløve til Hjaltelin Stahl og en bronzeløve til VeryPatchwork. Dermed er Danmark oppe på tre løver. Se den samlede oversigt over shortlister og løver her.

Endnu to løver er landet i danske klør.

En sølvløve til Hjaltelin Stahl for Greenpeace med Warhead i Industry Craft, som tidligere i år også har vundet en wood pencil ved AD&D og en bronzecirkel ved Creative Circle.

Very, der for to år siden vandt en guldløve i Cannes for Ford, har vundet endnu en løve i år. Denne gang af bronze og for Volkswagen.

Danmark er nu oppe på 3 løver, da &Co har vundet en bronzeløve for Kræftens Bekæmpelse & Trygfonden med kampagnen Help A Dane.

Her er den samlede oversigt:

& Co med Help A Dane for Kræftens Bekæmpelse & Trygfonden:
En bronzeløve i Health & Wellness
2 shortlister i Health & Wellness
1 shortliste i Brand Experience & Activation
1 shortliste i Media
2 shortlister i PR
1 shortliste i Direct

& Co med Find Yourself for Miinto.dk
1 shortliste i Film

Virtue for Vice med Like What You Hate:
1 shortliste i Experience & Activation
1 shortliste i Creative Data
1 shortliste i Direct

Uncle Grey for Canon med Local Business Never Looked So Good
1 shortliste i Media
1 shortliste i Social & Influencer
1 shortliste i Direct

Mensch & Sansir for Visit Faroe Islands & Atlantic Airways med Faroe Islands Translate
1 shortliste i PR
1 shortliste i Social & Influencer

VeryPatchwork & Shoot Happens for Volkswagen med Generations:
1 bronzeløve i Entertainment
1 shortliste i Entertainment

Hjaltelin Stahl for Greenpeace med Warhead
1 sølvløve i Industry Craft
2 shortlister i Industry Craft