SkyShowtime, der er ny europæisk streamingtjeneste, har valgt det knap et år gamle Rotate Agency som ny samarbejdspartner inden for PR og kommunikation på det danske marked.
Beslutningen om at samarbejde med Rotate Agency falder på bureauets dokumenterede ekspertise, store lokale indsigter og senior-erfaring inden for underholdningsindustrien, med specifik fokus på streaming-markedet, skriver SkyShowtime i en pressemeddelelse.
Partner i Rotate Agency, Mette Christiansen Barnes, er naturligvis glad for det nye partnerskab:
Rotate Agency, der kendt for sin innovative tilgang og erfaring med at navigere i kompleksiteten inden for underholdningsindustrien, udtrykker ligeledes entusiasme over det nye partnerskab, der trådte i kraft ved årsskiftet:
“Vi er allerede dybt engagerede i at levere strategiske PR- og kommunikationsløsninger, der skal styrke og accelerere SkyShowtimes tilstedeværelse i Danmark. Vi kommer med stor faglighed inden for tech og streaming og er kendt for at navigere i kompleksiteten inden for underholdningsindustrien. Så vi glæder os enormt til at bidrage til SkyShowtimes fortsatte succes og til at skabe endnu større relevans på det danske underholdningsmarked.”
Mette Christiansen Barnes stiftede Rotate Agency i februar sidste år sammen med Anders Oliver Pokorni. De kom begge fra lederstillinger i Viaplay.
SkyShowtime er et joint venture mellem Comcast og Paramount Global.