Af Pia Osbæck pia@bureaubiz.dk

I april blev Mediabroker til m/SIX. Nu træder den adm.dir. et step ned og overlader tøjlerne til en ny.

I foråret skiftede Mediabroker navn til m/Six og udover navneskiftet meldte man ud, at man agtede at blive det mest digitale mediabureau i Danmark

Det medfører nu også, at tidligere digital direktør Lasse Clarke Storgaard overtager CEO-posten fra Peter Ottesen.

Peter Ottesen stiftede bureauet for 15 år siden, og vil fremadrettet indtage en ny rolle – med den på mediabureauer sjældent brugte titel CDO; Chief Development Officer.

”Jeg vil fortsat fungere som strateg for en håndfuld kunder. Jeg har altid arbejdet med kunder, og det er netop kundens behov, jeg vil fokusere på i mit nye felt med produkt- og forretningsudvikling. Jeg ønsker ganske enkelt at komme tættere på forretningen.”

Peter Ottesen fortsætter:

”Skiftet er på flere måder naturligt. Bureauet har de seneste tre år været på en rendyrket digital rejse – med Lasse som først digital direktør, siden et naturligt skridt op som COO. Og nu, lige så naturligt, det sidste nøk op som adm. direktør,” siger Peter Ottesen.

Lasse Clarke Storgaard siger selv om skiftet:

”Jeg overtager ledelsen af et bureau i en ret god form – og med et DNA overført til en digital verden. Mediabroker var en startup, og m/SIX er en digital startup. Med skiftet får vi mere rendyrkede roller.”

Han tiltræder som direktør for m/Six den 1. juli, Peter Ottesen fortsætter ikke kun som CDO, men også i bureauets bestyrelse.

Opgradér til BureaubizPro og bring dig og dine kollegaer i front med vigtig viden om bureaubranchen.

Med Bureaubiz Pro får du:

  • Bureaurapporten trykt og digitalt
  • Bureaubot
  • Bureaubattle
  • Bureaukalenderen
  • Brancheanalyser
  • Udbudsvagten
  • Fuld adgang til Bureaubiz.dk
  • To årlige gå-hjem-møder
Køb nu

Kommentarer

Få nyhedsbrev

Tilmeld dig Bureaubiz’ daglige brief om bureauer, reklamefolk og marketing - og kom bedre rundt om branchen hver dag.

Tilmeld nyhedsbrev