Bureaunyt: Færøsk kampagne lavet som drilleri – og fordi det var vigtigt

Læs også om Silvan, der konsoliderer sine marketing- og mediebudgetter hos mediebureauet OMD og Hanegal, der går sammen med Everland for at skabe et nyt brandunivers.

Færøsk kampagne lavet som drilleri – og fordi det var vigtigt
Færøerne blev ikke nævnt ved statministerens pressemøde d. 29. marts. Det gjorde Norge, Tyskland og Island til gengæld. Visit Faroe Islands svarer nu tilbage med en ny kampagne med navnet #FærøerneFindesFaktisk. Se den her

Silvan samler budgetter hos OMD
Silvan konsoliderer sine marketing- og mediebudgetter hos mediebureauet OMD. Silvan og OMD er ikke nye for hinanden, men har de seneste to et halvt år arbejdet sammen om at omstille sig til den digitale virkelighed. Læs mere her

Nyt brandunivers for Hanegal skal hylde pionerånden
Hanegal vil gerne udfordre det etablerede og gøre det muligt for danskerne at spise kød med sund fornuft. Og det skal et nyt brandunivers udviklet sammen med designbureauet Everland forsøge at opnå. Det nye design skal bygge videre på Hanegals pionerånd og skærpe brandpositionen. Læs mere her