Bureaunyt: Martin Werner-film skal bekæmpe ‘takeaway-skam’

Læs også: Represented udvider med SoMe-bureau. Generaxion bag kampagne for ‘ikke-sodavands’-brand. Jägermeister som kulturleverandør i ny kampagne.

Martin Werner-film skal bekæmpe ‘takeaway-skam’

Takeaway-tjenesten Foodora får dansk hjælp til at hylde glæden ved fastfood i nyt filmunivers. Kampagnen er en del af en europæisk lancering af en ny visuel retning.

Læs artiklen

Represented udvider med SoMe-bureau

Influencermarketingbureauet ansætter en influencer, der også er tidligere medarbejder, til at stå i spidsen for det nye bureau.

Læs artiklen

Generaxion bag kampagne for ‘ikke-sodavands’-brand

Det digitale bureau Generaxion står bag kampagne for en ny smagsvariant af brandet Noda.

Læs artiklen

Jägermeister som kulturleverandør i ny kampagne

Jägermeister er drivkraften bag en serie af kulturarrangementer i samarbejde med bureauet Scholz & Associates, der vandt en pitch.

Læs artiklen