Anton Berg vælger ikke et men flere bureauer
Toms Gruppens Anthon Berg-brand indgår et strategisk samarbejde med bureaunetværket by The Network, som skal understøtte brandets internationale ambitioner.
Sundhedsstyrelsen hylder hverdagshelte
”Tarzan-syndromet” bliver udfordret i en ny kampagne. Rigtige helte slæber sig nemlig ikke på arbejde, når de er syge: De bliver hjemme. Og får deres egen film …
Musikvideo skal få unge til at vælge STX
Kampagnen hedder STX 326, og tallet er til for at vise de unge, at man ikke behøver at vælge retning i livet, for der er mindst 326 muligheder for uddannelse efterfølgende. Aalborg-bureau står bag kampagnen og københavnsk produktionsselskab er produceret videoen. Se den her.
Sædbank beskriver virkeligheden i ny kampagne
Culture Works og NoWonder står bag kampagne for sædbanken Cryos. Se filmene her.
Sådan kan bureauer finde freelance fotografer
Tre unge fyre har stiftet en onlineplatform, der forbinder bureauer med freelance foto- og videografer.