Bureaunyt: Everland bag Toms nye design

Læs også: Aarhus-bureau åbner kontor i Viborg. Merkle bag kampagne, der hylder sæddonorer. Benspænd til bureau: Brug arkivmateriale til ny kampagne. Wonderland udvikler ny visuel identitet for Kræftens Bekæmpelse-brand

Everland bag Toms nye design
For nylig fik Toms Guld Barre et nyt design. Det er Everland, der har stået bag det nye design, som siden lanceringen i 1932 er blevet ændret otte gange. Senest var i 2015, mens der kom små ændringer i 2020. Det er Fireball, der stod bag det tidligere design.

Det nye design vil hylde Toms-arven og fremhæve smagen og ifølge Everland har man med den nye logotype tegnet et design, hvis kurver og forløb henviser til det originale design og hvor de justerede farver kommunikerer smag og gør det nemmere at finde sin favorit. Striberne er inspireret af den originale chokoladeform, som er blevet taget i brug igen til de nye Guld Barre. 

Her er det nye design:

Her er det tidligere design:

Aarhus-bureau åbner kontor i Viborg

Det aarhusianske bureau Vulkan åbner i Viborg for at komme tættere på nuværende og nye kunder.

Læs mere her

Merkle bag kampagne, der hylder sæddonorer

Merkle er det kreative bureau bag en kampagne for dansk sæddonorfirma, som bliver vist i København, Aarhus, London, Hamburg og Amsterdam. Blonde Inc. har produceret filmen.

Se den her

Benspænd til bureau: Brug arkivmateriale til ny kampagne

Publicis er bureauet bag Elgigantens nye kampagne, som kun måtte gøre brug af arkivmateriale.

‘Se filmen her

Wonderland udvikler ny visuel identitet for Kræftens Bekæmpelse-brand

Et nyt samarbejde mellem Kræftens Bekæmpelse og Wonderland har resulteret i en ny visuel identitet for Ung Kræft.

Læs artiklen