Bureaunyt: Advice tager initiativ til at forny det danske sprog

Læs også: Holy Ravioli bag forbrugslånskampagne. Toms Skildpadde lancerer ny kampagne. &Co. bag ny kommunikatiosnplatform for Dansk Industri.

Advice tager initiativ til at forny det danske sprog

Dansk er det mest kønsstereotype sprog i verden. Et kreativt initiativ, (fælles)køn, spørger danskerne om erstatninger for ord som brandmand, gerningsmand og jordemoder. Se filmen her.

Læs artiklen her

Holy Ravioli bag forbrugslånskampagne

Sparxpres er ude med en kampagne, der med humor skal fortælle forbrugerne om potentielle faldgruber ved at vælge det forkerte forbrugslån.

Læs artiklen her

Toms Skildpadde lancerer ny kampagne

Oven på en relancering af Toms Guld Barre fra Toms og Twenty følger nu en ny kampagne for Toms Skildpadde – med fokus på dét at spise produktet.

Læs artiklen

&Co. bag ny kommunikationsplatform til Dansk Industri

For første gang i 15 år får DI en ny visuel identitet. Christian Boe står bag ny brand film.

Læs artiklen her