Just Eat indgår samarbejde med Snoop Dogg
Sidste år lancerede takeaway-virksomheden Just Eat en global kampagne under sloganet ‘Did somebody say’. Nu gør Snoop Dogg sætningen færdig i en ny film. I pressemeddelelsen siger Just Eat, at det globale samarbejde med Snoop Dogg kan differentiere dem fra andre takeaway-virksomheder på markedet. Læs mere og se filmen her.
Twitter indgår nordisk partnerskab med medienetværket Httpool
Når virksomheder og brands i fremtiden køber annoncer og gennemfører kampagner på Twitter, kommer det til at foregå gennem medienetværket Httpool. Med det nye partnerskab bliver Httpool nemlig ansvarlig for al annoncesalg og kontohåndtering i Sverige, Finland, Norge og Danmark. Læs mere her.
Wethink hjælper dansk mund- og tandplejebrand ud over danske grænser
Reklamebureauet WeThink har ændret den kommunikative identitet for tandpastaen DentaCure. Den skal danne grundlag for en go-to-marked strategi på det internationale marked. Læs mere her.
Dansk bureau indgår i internationalt bureaunetværk
Det danske bureau Kidvertising Agency går ind i nyt europæisk mediesamarbejde, som henvender sig til internationale annoncører med fokus på børn og børnefamilier. Læs mere her.