Publicis Danmark bag underholdende kampagne fra Visa
Filmene er lavet af Gustavn Sundström og Business Club Royale og skal skabe opmærksomhed om Visas teknologi.
Nord DDBs bestyrelse bliver kreativ
Nord DDB har ændret i sin bestyrelse, så det er to kreative, der kommer i front.
Dansk startup rejser 9.3 mio. kr.
Anders Holch Povlsen står for en stor del af investeringen i virksomheden, der udlejer film- og fotoudstyr.
Nu kan man få en digital tur i Tivolis rutsjebane
Turen kan opleves i biografen og er udviklet af Cinemataztic, der står bag platformen BioSpil.
Malacokampagne vil samle folk foran fjernsynet
In-Mind står bag den nye kampagne som Cloetta Danmark, vder ejer Malaco-brandet, ser som den største satsning i år.
Nyt bureau fokuserer på social ansvarlighed
Mærkbart er et nystartet og socialt ansvarligt kommunikationsbureau, der vil styrke organisationers sociale, bæredygtige og økonomiske bundlinjer. Personerne bag er Jon Meyer Kiellberg og Lars Markussen. Jon Meyer Kiellberg har bl.a. tidligere været direktør og partner i kommunikationsbureauet Re-Mind i en lang årrække og Lars Markussen har bl.a. arbejdet hos Valtech og Nørgård Mikkelsen.