Bureaunyt: Publicis Danmark bag underholdende kampagne fra Visa

Læs også: Nord DDB’s bestyrelse bliver kreativ. Dansk startup rejser 9,3 mio. kr. Nu kan man få en digital tur i Tivolis rutsjebane. Malacokampagne vil samle folk foran fjernsynet. Nyt bureau fokuserer på social ansvarlighed.

Publicis Danmark bag underholdende kampagne fra Visa

Filmene er lavet af Gustavn Sundström og Business Club Royale og skal skabe opmærksomhed om Visas teknologi.

Læs artiklen

Nord DDBs bestyrelse bliver kreativ

Nord DDB har ændret i sin bestyrelse, så det er to kreative, der kommer i front.

Læs artiklen

Dansk startup rejser 9.3 mio. kr.

Anders Holch Povlsen står for en stor del af investeringen i virksomheden, der udlejer film- og fotoudstyr.

Læs artiklen

Nu kan man få en digital tur i Tivolis rutsjebane

Turen kan opleves i biografen og er udviklet af Cinemataztic, der står bag platformen BioSpil.

Læs artiklen

Malacokampagne vil samle folk foran fjernsynet

In-Mind står bag den nye kampagne som Cloetta Danmark, vder ejer Malaco-brandet, ser som den største satsning i år.

Læs artiklen

Nyt bureau fokuserer på social ansvarlighed

Mærkbart er et nystartet og socialt ansvarligt kommunikationsbureau, der vil styrke organisationers sociale, bæredygtige og økonomiske bundlinjer. Personerne bag er Jon Meyer Kiellberg og Lars Markussen. Jon Meyer Kiellberg har bl.a. tidligere været direktør og partner i kommunikationsbureauet Re-Mind i en lang årrække og Lars Markussen har bl.a. arbejdet hos Valtech og Nørgård Mikkelsen.