Bureaunyt: Visitdenmark bruger kunstig intelligens i kampagne

Læs også: Envision bag kampagne for amerikansk cykelbrand. Se, her er en ægte senior. Ny visuel identitet til Videnskab.dk. GroupM-enhed får ny direktør

Envision bag kampagne for amerikansk cykelbrand

Et uforpligtende møde blev til en konkret briefing og en ny kunde til Envision. En kunde som ikke tidligere har annonceret i Danmark.

Læs artiklen

Visitdenmark bruger kunstig intelligens i kampagne

Brandhouse står bag kampagne, der med AI skal tiltrække turister til Danmark.

Læs artiklen

Se, her er en ægte senior …

Mange bureauer fremhæver gerne deres seniorfolk. Et kommunikationsbureau er – uden at prale med det – en anelse mere konsekvent i den retning.

Læs artiklen

Ny visuel identitet til Videnskab.dk

Et nyt logo og design skal styrke Videnskab.dk’s gennemslagskraft som troværdigt, indbydende og let genkendeligt medie. Jens Kajus og e-Types står bag.

Læs artiklen

GroupM-enhed får ny direktør

Acceleration er en af GroupM’s fem enheder, og den har fået ny chef – rekrutteret internt, men hentet ind udefra.

Læs artiklen