Bureaunyt: Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne

Læs også om bilbasen-kampagne fra Partners: Bilreklame uden biler. Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik. Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik – her er afløseren. Kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder.

Accenture Song og Rockwool lancerer international kampagne

Danske Martin Aamund har instrueret Rockwools reklamefilm, som bliver vist i flere europæiske lande inkl. Danmark samt i USA. Kampagnen skal formidle Rockwools position som medvirkende til klimaansvarligt byggeri. Se filmen her.

Læs artiklen her

Schulstad-kampagne sat på hold i sidste øjeblik. Her er afløseren

Sammen med sit nye bureau, Advice, havde Schulstad en introduktionskampagne på vej, da man sadlede om. Nyt tema: Stigende elpriser og gryende recession.

Se den nye film og læs artiklen her.

Bates bag ny kampagne fra Rådet for Sikker Trafik

Rådet for Sikker Trafik og Forsikring & Pension lancerer en kampagne mod at bruge smartwatch, når man kører bil.

Se filmen og læs artiklen her.

Bilbasen-kampagne fra Partners: Bilreklame uden biler

Wibroe, Duckert og Partners debuterer som bureau for Bilbasen. Det har foreløbigt resulteret i et nyt payoff og en trio af nye film.

Se dem og læs artiklen her.

Kendte kvinder lægge stemme til kampagne om mistrivsel hos unge kvinder

NGO’en GirlsTalk står selv bag kampagne, som Bacon har produceret.

Læs artiklen her

Dansk streamingtjeneste lancerer kampagne

Reklamefilm for film. Med vægten lagt på hygge. Det var opgaven fra Nordisk Film+, og The Story Laboratory er lead på lanceringen.

Se filmene og læs artiklen her.